Lid sinds

1 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

op zoek naar ........

“Ik kan het zien, maar ik kan het niet bouwen.

 Jij kunt het bouwen, maar je kunt het niet zien.

Met deze woorden bedoel ik dat ik op zoek ben naar mensen die goed zijn in schrijven en tekenen; mensen die handig zijn. Ben jij niet in staat om ideeën uit jezelf te toveren, loop je soms vast of weet je niet hoe je de fantasie los moet laten? Dan kunnen we elkaar helpen om nieuwe werelden te creëren, mensen te raken op papier en iets moois te bouwen.

Want soms hebben we allemaal een beetje hulp nodig om te komen waar we willen zijn in het leven. En misschien bloeit daar iets prachtigs uit.

Wie zich hierin herkent, mag mij mailen of een berichtje sturen.   peterdesjardins000@gmail.com

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator

Peter, kun je wat concreter zijn in je vraag? 

Met deze woorden bedoel ik dat ik op zoek ben naar mensen die goed zijn in schrijven en tekenen; mensen die handig zijn.

en:
Ben jij niet in staat om ideeën uit jezelf te toveren, loop je soms vast of weet je niet hoe je de fantasie los moet laten?

spreken elkaar toch tegen? 

En wat is concreet je bedoeling met je oproep? Wat wil je samen doen? Hoe zie je de samenwerking voor je?

Lid sinds

1 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ja, ik kan concreter zijn. Ik ben zelf begonnen met het schrijven van boeken. Ik moet eerlijk zijn, ik ben niet  zo goed in schrijven, als ik het doe duurt het lang. Waar ik wel goed in ben, is het bedenken van verhalen achter elkaar. Ik heb al een levensverhaal op papier gezet samen met een andere schrijver, en ik ben pas 45. Dat was maar eenmalig. Ik heb al twee verhalen op papier gezet: één sciencefiction en één fantasy. Ik wil het levensverhaal nog aanpassen Ik ben op zoek naar iemand die samen met mij complete boeken gaat schrijven. Om al die verhalen die in mijn hoofd zitten op papier vast te leggen met iemand samen of meerdere schrijvers, en het echt samen te doen waar we elkaar kunnen aanvullen op plekken waar je vast kunt lopen. Stap voor stap naar wat moois .