Lid sinds

10 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijvers gezocht voor een nieuwe schrijfclub in Arnhem

Hoi, Ik wil met een groepje veertigers en vijftigers, mensen met levenservaring én schrijfervaring, een schrijfclub oprichten. Het is de bedoeling om één keer in de maand bij elkaar te komen om elkaars pennenvruchten te bespreken en te beoordelen.De groepsgrootte ligt tussen de 4 en de 6 mensen. Als we dat willen kunnen we ons, uiteraard tegen betaling, laten begeleiden door een ervaren lerares en schrijfster, bij wie ik al eerder, met veel genoegen, in een schrijfgroep heb gezeten. Doel van het clubje is elkaar stimuleren om te schrijven en de pennenvruchten kwalitatief tot een hoogtepunt te brengen. We geven elkaar elke bijeenkomst punten en kijken wie de beste verhalen heeft geschreven. Op basis van die cijfers wil ik dan een verhalenbundel uit gaan geven. Ik zou bij voorkeur daarom ook als toets zo nu en dan aan schrijfwedstrijden mee willen doen. De bijeenkomsten zijn wat mij betreft zo informeel mogelijk zodat we ook grote lol met elkaar kunnen hebben, dus het moet niet het karakter krijgen van een les of college, maar uiteraard moet er wel gewerkt worden. mail me op:readmy@hotmail.nl Eric