Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

schrijfgroep Den Haag - korte verhalen

Welke serieuze, dan wel gevorderde schrijvers willen regelmatig (1 x per maand?) bij elkaar komen om elkaars verhalen te lezen en van opbouwend commentaar te voorzien? Het gaat om stimuleren om te schrijven (en te lezen) door de kwaliteiten en verbeterpunten te benoemen, onder woorden te brengen hoe het verhaal beter kan. Graag van voldoende niveau om ook literaire verhalen te kunnen, en willen, lezen en te weten wat herschrijven is. Gezelligheid en hard schrijven sluiten elkaar niet uit hopelijk. Alle genres welkom (behalve non-fictie of kinderverhalen).

Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Helaas, geen reacties zoals je misschien had gezien. Ik heb gereageerd op een andere groep die net na mij ook leden in Den Haag zocht, maar daar geen reactie terug gekregen. En dat terwijl ik zeker weet dat er veel schrijvers in Den Haag zijn. Maar goed, gelukkig heb ik genoeg contacten met andere schrijvers om zelf verder te kunnen. Het lijkt mij alleen zo veel leuker om in een groepje te werken.

Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heyhey, ik woon in regio den haag en ben wellicht geïnteresseerd. Hoewel ik niet veel schrijf (kom er niet aan toe hoewel ik graag zou willen), maar wellicht is dit dan juist een soort stok achter de deur..

Lid sinds

9 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Geachte heer/mevrouw, Ik heb interesse voor een lees-/schrijfgroep. Ik woon in Den Haag. Ik heb alleen weinig ervaring met literair schrijven. Ik ken zo goed als geen enkele schrijver persoonlijk. Mijn taalbeheersing is goed. Ik vind poëzie vaak prachtig, maar denk niet dat ik het zelf kan schrijven. Ik zal mij beperken tot proza. (Non-fictie vind ik wel een interessant genre.) Enkele van mijn favoriete schrijvers: Homeros, Couperus, Proust, Tsjechov en Tolkien. (Ik hoop niet dat Tolkien afschrikt.) Over het algemeen dus meer de klassieke schrijvers. Ik lees niet vaak Nederlandse literatuur, maar schrijf wel in het Nederlands. Ik ben redelijk ambitieus en kritisch. vriendelijke groeten, A.Kroeze