#25 - Hot Stuff

Ik bedoel, ik houd nog heel veel van hem.Uiteindelijk is hij mijn man. Maar de spanning gaat er langzamerhand vanaf. Dan zit je met de kinderen. Hapjes doen, even een luier verwisselen, tegen elkaar schreeuwen. Doorgaans de meest absurde verwijten. En voordat je weet verziek je elkaars leven. Nee, wat ik wil is die mooie gespierde man. Ik mocht op het podium op een bed gaan liggen…. En echt ik heb hem gezien, van onder tot boven. Hij heeft zo'n televisie-achtig Texaans accent. Het was een behoorlijk opwindende bedoeling. ‘Yes ma’am I will give you every inch of my body’. Ik lieg niet, dat zei hij echt. Na de show dronken we een borrel met de dames. Hij kwam speciaal naar me toe. Nog nooit had hij een vrouw meegemaakt die zo spannend is als ik was vanavond. Nou, toen werd ik wel warm hoor. Behoorlijk zelfs. Mijn vriendinnen moesten allemaal lachen. Wat een kinderachtige wijven. Het werd me snel duidelijk dat ze geen lust kennen, ook geen liefde. Deze week nog ga ik het mededelen. Ik heb een echte man gevonden, één met een sixpack én een spannend leven. Geen kinderachtig burgerlijk gezeur meer. Alleen nog maar hete…. Och ja, laat ook maar, vermoedelijk begrijp je wat ik bedoel. Jimmy reist nu nog drie maanden met zijn show door Europa. En daarna gaan we er samen vandoor. Ik zit nog wel een beetje met de kinderen. Het zal heus niet makkelijk worden. Maar we redden het vast!

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Johanna. Ik hoop dat ze zich nog bedenkt. Dat hoopvolle einde lijkt me wat al te optimistisch. Goed geschreven. Ik vind de alleen overgang naar de show niet zo soepel. Dit stukje:
En voordat je weet verziek je elkaars leven. Nee, wat ik wil is zo’n mooie gespierde man. Ik mocht op het podium op een bed gaan liggen …
Dat is nogal abrupt. Verder een leuke tekst, die echt gesproken aanvoelt.
9 oktober 2014 - 1:00

Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
:D Een chippendaler heb jij nooit alleen! Ik kom hem lenen hoor! :unibrow: Wat een heerlijk luchtig geschreven stukje. Omdat ze waarschijnlijk weet dat hij haar toch niet komt ophalen tilt ze er niet zo zwaar aan. Een leuk verhaaltje voor het slapen gaan. Sweat dreams! ;)
9 oktober 2014 - 1:07

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Met een grote grinnik gelezen. Op het podium nog wel? En het onderhoud van die sixpack gaat veel tijd in beslag nemen hoor. Hij zit straks uren in de gym, is dat wel zo leuk? Fijn verhaal. Heel apart!
9 oktober 2014 - 12:22

Lid sinds

9 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het zet een sterk beeld neer van een vrouw die haar dagdagelijkse leventje met dagdagelijkse kost spuugzat is :) Ik hoor de man zo praten in zijn Texaanse accent en dat gaf er wel een humoristische toets aan voor mij.
9 oktober 2014 - 13:08

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Haha. Grappig stukje. De kinderen kan ze toch bij haar man achterlaten en voor de rest van haar leven smullen van die gespierde vent? Dream on, baby. Die vent ziet ze nooit weer en dat weet ze ook.
9 oktober 2014 - 18:39

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Ostinato en bartsnel, Zelf vind ik het abrupte nog wel meevallen. Althans. Dat hak op de tak deel lijkt mij een vrij normaal onderdeel van een monoloog van een vrouw (of is mijn enige referentiekader de manier waarop ik monologen oreer na een paar biertjes?) Verder uiteraard bedankt voor jullie positieve reacties.
9 oktober 2014 - 22:13

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Marietje, Je mag mijn chippedale niet roven. Dat is niet eerlijk, hij is van mij mij MIJ! Dank voor de reacties, maar handjes thuis. @Moesje, Bedankt! @Dos, Dat van die bedoening, dat klopt. Ik ga het dadelijk even aanpassen. Hoe maak je een sixpack van kinderen? Dank voor jouw reactie. @Maddbrug, Gelukkig wordt het geen sixtypack :) Dank voor de reactie. @Ryn, Mannen die in de gymzaal zijn kunnen geen rotzooi maken thuis. Misschien is dat juist prettig voor HP. Dank voor jouw reactie. @Lilithx, Je hebt denk ik precies gelijk. Helaas heeft HP nog niet in de gaten dat het gras vrijwel nergens groener is. @RichardOtten, Dus als jij niet probeert om 'ouwe' leraressen te paaien, zit je thuis om jezelf te ontsixpacken? Ben je alweer thuis van bier en chocolade kopen? Bedankt voor jouw reactie. @Tja, Je weet het niet hé. Hopelijk beseft HP dat de Texanen nog zo conservatief als de pest zijn en dat die niet echt houden van ontevreden huisvrouwen. @Henny, Dank voor je reactie.
9 oktober 2014 - 22:28

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Jan P. Je hebt gelijk, mededelen is wat stijfjes. En ja, zo is het leven, altijd zoeken naar iets wat beter lijkt dan wat je hebt. Meestal is beter onvindbaar. Dank voor de reactie. @Dos, Dat klopt. @Dana M, Inderdaad, pure afgunst :) @Leonardo, Schijnbaar naar chocolade, oude of nieuwe liefde, passie, het leven of de dood, cougars, rechtvaardigheid, bubbelbaden, joyriding en wat al niet meer? @Anne, Of juist helemaal niet?
12 oktober 2014 - 0:06