wekelijkse schrijfopdracht #70 - Slapen

Vanmorgen werd ik wakker in weer een ander bed. Het is al 2 maanden geleden dat ik vertrok naar een nieuw huis, een nieuw land en een nieuw gezin. Gister vertrok ik weer naar een nieuw huis en een nieuw gezin. Vanmorgen werd ik dus weer wakker in een nieuw bed. Ik dacht bij mezelf ‘waar ben ik aan begonnen’ dat denk ik nou al 2 maanden lang elke ochtend weer. Maar ik ben een dromer en ik ben helemaal alleen naar Amerika gegaan 2 maanden geleden. Vanmorgen toen ik wakker werd was ik daar toch wel weer heel erg trots op.

Lid sinds

9 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op het forum, Jose. Voor een verhaal van 100 woorden gebruik je iets te veel herhaling. Je schrijft heel vaak het woordje "weer" in je tekst, als je het hard opleest komt het heel gedwongen over. Ook het meerdere malen vermelden van een "nieuw huis/gezin" en "2 maanden" maakt het korte stuk voor mij als lezer niet al te interessant. Verder vind ik het alleen op reis gaan wel een nobel streven.
15 oktober 2015 - 8:27

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Niet schrikken van de feedback, Jose. Lage cijfers kun je beter in letters uitdrukken. Dat leest ook prettiger. Gaan aanhalingstekens gebruiken bij gedachten. dus beter is: Ik vroeg me af waar ik aan begonnen ben. Dat denk ik al twee maanden ... Door welke mensen laat je je steeds naar een ander bed slepen? :D Zonder problemen thuisgekomen?
15 oktober 2015 - 22:34