Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

# 84 Een Put Verhaal

Het is gelukkig een vochtige put. Ik hou niet zo van droge putten. Beter voor de luchtwegen. Vooral met mijn astma. Het pompje heb ik gelukkig in mijn broekzak zitten. Lekker om zo nu en dan te kunnen pompen. Af en toe hoor ik geluiden van boven. Als ik eruit wil laat ik het wel weten, maar ik vind het best prettig om in een put te zitten. Het geeft me ruimte om mijn hoofd leeg te maken. Alle gedachten een plaats te geven. Zo nu en dan stroomt er water door de put, ben ik even blij dat ik de regenjas heb aangetrokken. Ook al heb ik astma, rook ik graag een sigaretje, dat geeft ontspanning. Enige nadeel is dat de put na een aantal uur begint te stinken, een echte putlucht zullen we maar zeggen. Ach, ik neem het voor lief. Ik zit hier goed. Het is nu twee dagen later en de put begint vreselijke geluiden te maken. Dit had ik nooit verwacht. Het lijkt gedaan met de rust. Uit de voegen begint een rode drab te lopen. Misschien ligt het wel aan de tijd van de maand. Ik heb het wel gezien, hier heb ik niet voor getekend. Ik probeer uit de put te klimmen, maar word gegrepen door een aantal sterke tentakels. Ze zijn zo stevig, wat ik ook probeer, ze laten niet los. Ik voel dat ik dieper de put in word gesleurd. Wezens die me 'papa' noemen kruipen dichterbij. Het einde van de put is niet meer in zicht. Een eindeloos zwart gat.

Lid sinds

8 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mooie eerste zinnen, sec. Vind het zelfs grappig overkomen op die manier. Je hoofd leegmaken, ademruimte krijgen. En dan een sigaretje in die put. Heb je geen last van die geur als die niet kan verdwijnen? Zal je astma niet ten goede komen. Ik vraag me de hele tijd af in wat voor soort put je zit, waarom rode drab? Of heb je er weer een half fantasy verhaal van gemaakt, kan niet anders met je glibberige tentakels. Bij wie heb je gezeten dat je rare wezens als kinderen hebt?! :D

Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als je één letter verandert in put, vat je 'm wel, marlie. Beetje vunzig verhaaltje, Richard. Vermakelijk, maar ik weet niet zo goed wat ik er mee aanmoet.

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Richard die verdwaald is in een vagijn. Een invulling die op z'n zachtst gezegd oorspronkelijk kan worden genoemd. Wellicht werd je geïnspireerd door een recent krantenartikel waarin te lezen viel dat een vastgeklonken stel per ambulance werd afgevoerd. Vond het een tikje ranzig geschreven.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
bijzonder, ja, in zekere zin. des Richards. hoe alle details precies voor te stellen zijn, is mij niet geheel duidelijk, maar dat wil ik dan ook helemaal niet. jij ransaap.

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Richard, eerst snapte ik het niet, toen ik het begon te snappen, wilde ik het niet meer snappen :o Het ontbreekt je niet aan wilde fantasieën en dat heeft een schrijver wel nodig!

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor alle reacties. Grappig dat het verschillende gevoelens/reacties losmaakt. Schrijf je eens een keer iets gewaagder, wordt je meteen bestempeld als ransaap, nou bedankt... ;)

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het begon al een beetje te putten toen ik je verhaal las, misschien toch...nee... ja...zie je wel. Het was zeer zeker geen kut putverhaal, het was best te pruimen.

Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben netter dan ik dacht want pas bij de reactie van Ostinato viel het kwartje. ;) Absurd verhaal door de tijdsduur: twee dagen later! :eek: Plaats je deze ook op Facebook? :D

Lid sinds

8 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Kreeg nou recent een Almodovar gedachte... is dit zijn genre niet? (nu ik weet waarover het gaat :o