Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

#161 titeldicht

Death in the afternoon Het grote beestenfeest Het barre land Weg zonder bestemming Heilige doelen, dode zielen Trots en twijfel Everyman the dying animal De goddelijke komedie Fabels Ik heb altijd gelijk Angst overwint alles Laten wij aanbidden Nooit meer slapen Een waanzinnig verlangen te dansen langs lijnen van geleidelijkheid Prins van de wolken Let the great world spin

Lid sinds

6 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste SchrijvenMaar, leuk, een gedicht van titels! Een mooi inkijkje in je boekenkast inderdaad. 'Een waanzinnig verlangen te dansen/ langs lijnen van geleidelijkheid' vind ik een heel mooie combinatie. Het lijkt bijna een tegenstelling maar het kan wel en dat maakt het goed. Ook de Engelse titels vind ik erg mooi, vooral de titel en de slotzin. Wat me meteen bij de tip brengt: toen ik het gedicht uit had en het nog eens las, kreeg je de combinatie 'Death in the afternoon/Let the great world spin'. Is het een idee om de titel te herhalen voor de slotzin? Groet, Greetje

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Schrijvenmaar, ... zonnetje in huis. Ik ben ook met boeken bezig. Je fleurt me helemaal op na al de gelezen krantenkoppen van daarnet. Met plezier en opluchting je inzending gelezen. :) :nod: :!: