Lid sinds

7 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#410 - Een hete zomer

Het was de zwoelste zomer in jaren. Ik was dertien en verveelde me steendood. Ons rijhuisje leek wel een bakoven. Mijn moeder hield het niet meer vol en kon via de nieuwe vriend van tante Rosie een last-minute vakantiewoning in de Ardennen boeken. Met zwembad!

Ik was door het dolle heen. Op reis gaan dat deden we anders nooit. Dus weg waren we, mijn moeder, ik en Tante Rosie en haar lief, friemelend op de achterbank.

Daar aangekomen, kon ik niet snel genoeg in het glimmende water duiken. Ik hees me in mijn zwembroek, en rende naar de badkamer om te plassen. Ik zwaaide de deur open en zag tante Rosie haar badpak aantrekken. Als in een slow-motion opname trok ze het badpak traag, heel traag, omhoog over haar gepiercte navel en over haar zon-gebruinde rondingen. Ik had nog nooit zulke mooie borsten gezien, laat staan van zo dichtbij. Ik bleef aan de grond genageld toen  ze naar me toe kwam en zei:  ‘Je vond precies wel leuk wat je zag, hé!’. Toen voelde ik het. Mijn penis was hard en groot. Mijn zwembroek stond strak gespannen over mijn lid.  Ik wist niet dat een penis zo groot kon worden. Met het schaamrood op de wangen sloeg ik mijn handen over mijn zwembroek en rende naar mijn kamer.

De temperaturen die week bleven records breken, maar ik bleef weg van het zwembad, en tante Rosie. Het werd de heetste zomer ooit. Ik verveelde me steendood.

Lid sinds

7 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Tof verhaaltje maar een bult in de zwembroek is toch geen blunder en al zeker niet wanneer je zulk een mooie tante hebt. 

Lid sinds

7 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi, sorry voor mijn late reactie. Ik kan me goed voorstellen hoe dit als blunder moet aanvoelen! En een blunder is een blunder als het zo ervaren wordt, denk ik. Ik vind de laatste zin steengoed, leuke afsluiter.

gr Yvette