Lid sinds

1 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

#456 Ruis

Ruis staat voor een willekeurige variatie in een signaal. Geheel op individuele wijze kan men hier hinder van ondervinden. Met andere woorden het communiceren van ruis kan een daadwerkelijke boodschap dusdanig camoufleren dat de kern van het verhaal in het niet valt, dit allemaal door nietszeggende zelfaangebrachte extremen. Extremen compleet schuldig aan het toebrengen van schadeloosstelling. Met andere woorden het beperken van de lading omtrent de beschuldigingen aan uw adres. Gecreëerd door het voorgevallen akkefietje bijvoorbeeld te vergelijken met zaken waarin mensen kwamen te overlijden, maar ook door een roedel lezers. lezers van asociale maatschappij ontwrichtende columns. Die zijn laatst gezegend met de mogelijkheid om één iemand binnen dit verhaal zonder consequenties te kunnen cancelen. De kans is vrij groot dat men meer bereid is haat te verspreiden over het onderwerp 'Dood door schuld' dan het leren leven met een handicap op latere leeftijd. Het moedwillig achterhouden van relevante informatie als plaats delict en het feit dat de overledene deze week nog word gecremeerd op de kosten van zijn familie hebben door het aanbrengen van deze informatie een bevestigende werking op het sneller accepteren van een onvolledige verhaal. Dat uw buurman binnen het zelfde aspect minstens drie keer dezelfde fout maakt, maar daarbij voor de bühne zichzelf compleet foutloos presenteerd, is ruis binnen de psyche van een individu, aangeboren ruis. De manier van denken, de haken en ogen of de ja-maars binnen een verhaal van maximaal 300 woorden, zullen in grote lijnen allemaal nietszeggend zijn. Nietszeggend, omdat het delict dat u heeft gepleegd en daarmee de aandacht die het eigenlijk verdiend, puur en alleen weet te ontlopen omdat ik nu nog een bange wezel ben.

Lid sinds

7 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Martinus, op de eerste plaats welkom op het forum. Met een naam als de jouwe is het wel even 'wennen' aan jouw stijl.
Er staan in de tekst een aantal d/t fouten: de overledene word met t; presenteerd met een t; het verdiend met een t. Of zijn dit de drie fouten waarover sprake is? Ik weet niet echt welke kant je met dit stukje uit wil, maar dat zal wel aan mij liggen. Benieuwd of je morgen opnieuw meedoet met de volgende opdracht.