Afbeelding

Lucinda Riley leest geen recensies, Meghan Markle geeft eerste boek uit

Lucinda Riley leest geen recensies, Meghan Markle geeft eerste kinderboek uit

Breng jezelf in één keer op de hoogte van het literaire nieuws van deze week!

Lucinda Riley leest geen recensies

Zeven Zussen-schrijfster Lucinda Riley geeft in een gesprek met Het Parool aan dat zij geen recensies of andere commentaren leest over haar werk. ‘Ik ben ervan overtuigd dat ik daardoor ook veel goede dingen mis, maar ik wil me er echt niet door van de wijs laten brengen,’’ vertelt de schrijfster. In 2020 werden er 227.000 exemplaren van Ierse auteur verkocht in Nederland.

Bron: nu.nl/

Meghan Markle geeft eerste kinderboek uit

Op 8 juni 2021 verschijnt het eerste kinderboek van Meghan Markle in de winkels. The Bench gaat over de speciale band tussen vader en zoon vanuit het perspectief van de moeder. Het verhaal is geïnspireerd op haar eigen gezin. De illustraties zijn gemaakt door Christian Robinson. De hertogin van Sussex heeft ook het audioboek van The Bench ingesproken. Wanneer er een vertaling naar het Nederlands verschijnt is nog onbekend.

Bron: nu.nl

Leco van Zadelhof schrijft boek over creativiteit

Visagist Leco Zadelhof werkt aan een boek waarin hij schrijft over het ontdekken van je creativiteit. Hij maakte dit afgelopen vrijdag op Instagram bekend. ‘Een boek over vrijheid. Het ontdekken, omarmen en stimuleren van creativiteit. Als mijn ouders mij niet de ruimte hadden gegeven, was ik nooit geworden wie ik nu ben,’ schrijft Zadelhof. Wanneer het boek uitgebracht wordt, is nog niet bekend.

Bron: nu.nl

Kate Middleton verstopt eerste exemplaren fotoboek

De andere hertogin Kate Middelton, heeft op wel een hele unieke manier de eerste exemplaren van het fotoboek Hold Still: A Portrait of our Nation in 2020 uitgedeeld. Kate ging namelijk in Londen de straat op om een paar boeken te verstoppen. In het fotoboek zijn honderd foto’s te vinden die de impact van het coronavirus in het Verenigd Koninkrijk laten zien.
De vinders treffen het fotoboek aan met een gouden strik en met een brief van Middleton.

Bron: nu.nl

Uitgeven