Even voorstellen: Marloes

Dag allemaal! Ik lees al een tijdje mee op het forum en heb besloten me nu maar eens aan te melden, zodat ik ook af en toe mee kan praten. Mijn naam is Marloes Schrijvers en ik ben 19 jaar. Ik studeer Tekst en Communicatie aan de universiteit van Tilburg en ik woon in Tilburg op kamers. Ik schrijf al sinds ik me kan herinneren, korte verhalen in schriftjes en dergelijke... Jullie kennen het vast wel! Toen ik dertien was ben ik aan mijn eerste 'boek' begonnen; inmiddels is het verworden tot een stoffig, oud word-document, maar soms is het leuk om het nog eens terug te lezen. Momenteel schrijf ik afwisselend aan een jeugdroman en een deels historische roman voor volwassenen. Mijn andere hobby's zijn yoga, koken, af en toe naar de sauna gaan, tekenen en veel lezen! Verder leef ik niet bepaald het gebruikelijke studentenleventje met een hoop uitgaan en nachtbraken, aangezien ik een vorm van reuma heb (fibromyalgie) en mijn lastige lijf veel rust nodig heeft. Gelukkig is lezen en schrijven lichamelijk gezien niet zo inspannend! Ik hoop dat ik hier op het forum inspiratie kan vinden als ik weer eens ergens in vasthang :) Mocht iemand nog meer van me willen weten, schroom dan niet om het te vragen! Groetjes, Marloes