Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Je schrijfdoelen voor januari 2014?

December is bijna voorbij en het nieuwe jaar zit er aan te komen. Tijd voor een nieuw schrijfdoelentopic dus! Wat zijn je schrijfdoelen voor januari, evt. met het oog op een groter (jaar)doel? Natuurlijk kun je ook eerst even rustig... - terugblikken op december - terugblikken op 2013 - jaardoelen stellen voor 2014 Ik wens iedereen alvast een inspirerend en creatief nieuw schrijfjaar! http://www.judykoot.com/wp-content/uploads/2013/08/file0001130641378-free-to-use-morguefile.com-photo-300x225.jpg

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nieuw jaar, nieuwe doelen! We gaan weer vrolijk verder met plannen en afstrepen :thumbsup: - wedstrijd inzending Koningsdrama (deadline 22 jan) - Pikas verhaal inzenden - manuscriptbegeleiding mogelijkheden uitzoeken & evt starten - januari schrijfmaand hier op schrijvenonline - elke week een 120 woorden verhaal op 120w.nl - twee blogs/columns/verhalen op m’n website

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
- Verhalenbundel: * Zand erover herschrijven, een proeflezer zoeken en laten proeflezen * laatste herschrijfronde Het teken van de Fomore - Gentasia (deadline 31/03) * sprookje plannen * kortverhaal voor volwassenen herschrijven * novelle herschrijven (januari + februari) - Lezen: De gouden ezel (Metamorphoses) van Apuleius En nu ik Inge's doelen gelezen heb, ga ik op zoek naar de schrijfmaand, wie weet kan die er nog bij, was vorig jaar erg leerzaam maar ik wil er mijn geplande doelen niet voor verwaarlozen.

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn schrijfdoelen voor januari: Schrijfwerk - OP EN (start 6 km) 23/21/100 km, pr 3/3 - BH/ZS af & laten proeflezen 2/5 - BH/ZS laten vertalen - ms KVMK vertalen 2/5 - ms KVMK bijwerken/herschrijven 0/10 - ms P&I doorlezen - ms P&I vertalen 4/5 - ms: SITN 1 1/2 - EIN regelen Lesgeven - s: BS Geluk afronden (voor 15 januari) 3/10 - BS nieuwsbrief rondsturen & post FB (15 januari) - evt. BS annuleringsvoorwaarden opstellen en op site plaatsen - BS cursus mailing eerste deel 1/1 Studie - 4 boeken lezen 11/4 * Thunder & Lightning * Blogging Mojo * Scott - Blog Topic Idea * Long Quiet Highway * Scott - boekbundel 1/3 * Graffiti Moon * My Most Excellent Year * Wintermeisjes * Jongensdroom * Hoe mannen liefhebben * Judy Moody * DD - 1 of 2 (aan ms verwante) films kijken 16/2 - Evt. MOOC Roman Architecture 1/2/15 De eerste 2 lezingen bekeken, maar besloten de cursus niet te volgen Planning & Promotie - 2-3x p.w. posten op FB NL en EN (probeer in elk geval 1x p.w.) 12/4-12 - Evt. 1-2x p.w. posten op AW 17/4-8 - 2 blogartikelen schrijven/online zetten & op FB & AW vermelden 2/2 - LG site/blog optimaliseren (o.a. blogging mojo, affiliates) 6/5

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zijn mensen nog aan het bijkomen van de oliebollen? Niemand wilde schrijfvoornemens? Het is zo rustig in dit topic...

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een heleboel geleerd vorig jaar, vooral dat ik vaak iets teveel hooi op mijn vork neem (;)). Daarom begin ik januari met maar twee doelen: * Herschrijven van (tenminste) de eerste helft van mijn Dark Romance-novelle "Grenzeloos". * Afronden van de vertaling van mijn gepubliceerde Dark Romance-novelle "Dromenland".

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
We zijn natuurlijk allemaal druk aan het schrijven Judy! :D Klinkt goed Syriain, ik wil vaak ook iets teveel. Kan beter een paar dingen kiezen en die dan echt goed doen :thumbsup: Ik kan nog niks afstrepen, maar druk bezig, vooral met de Januari Schrijfmaand opdrachten. Leuke manier om bezig te blijven en eens wat anders te proberen. :nod: - wedstrijd inzending Koningsdrama (deadline 22 jan) - Pikas verhaal inzenden - manuscriptbegeleiding mogelijkheden uitzoeken & evt starten - januari schrijfmaand hier op schrijvenonline [strong]> mee bezig[/strong] - elke week een 120 woorden verhaal op 120w.nl [strong]> mee bezig[/strong] [strong]knalaanbieding[/strong] http://120w.nl/2013/knalaanbieding [strong]het eerste oordeel[/strong] http://120w.nl/2014/het-eerste-oordeel - twee blogs/columns/verhalen op m’n website [strong]blog over Schrijf! 2014[/strong] http://www.ingehulsker.nl/schrijf-2014

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik kan wel al wat strepen :) - Verhalenbundel: * Zand erover herschrijven, een proeflezer zoeken en laten proeflezen * laatste herschrijfronde Het teken van de Fomore --> 4 blz doorgekamd, 3 te gaan - Gentasia (deadline 31/03) * sprookje plannen --> volop aan het brainstormen * kortverhaal voor volwassenen herschrijven * novelle herschrijven (januari + februari) - Lezen: De gouden ezel (Metamorphoses) van Apuleius --> 140 blz van 343 gelezen En nu ik Inge's doelen gelezen heb, ga ik op zoek naar de schrijfmaand, wie weet kan die er nog bij, was vorig jaar erg leerzaam maar ik wil er mijn geplande doelen niet voor verwaarlozen. --> ik heb al wat commentaar gegeven, maar zelf iets schrijven gaat er niet van komen, vrees ik

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Schrijfdoelen heb ik altijd, doch er komt nooit wat van terecht... Maar om te beginnen wil ik mij hier op schrijversonline weer wat gaan manifesteren om alschrijvende weer bezig te zijn. Afwachten dus...

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Glenn, hoe komt het dat er niets van terecht komt? Leg je de lat te hoog, of net te laag, of kom je gewoon niet aan schrijven toe? - Verhalenbundel: * Zand erover herschrijven, een proeflezer zoeken en laten proeflezen * laatste herschrijfronde Het teken van de Fomore - Gentasia (deadline 31/03) * sprookje plannen * kortverhaal voor volwassenen herschrijven --> mee bezig geweest * novelle herschrijven (januari + februari) --> herschrijfplan gemaakt. Ik moet hier ook nog proeflezers voor zoeken - Lezen: De gouden ezel (Metamorphoses) van Apuleius --> zit nu ergens rond bladzijde 200, dus over de helft in ieder geval En nu ik Inge's doelen gelezen heb, ga ik op zoek naar de schrijfmaand, wie weet kan die er nog bij, was vorig jaar erg leerzaam maar ik wil er mijn geplande doelen niet voor verwaarlozen. --> ik heb al wat commentaar gegeven, maar zelf iets schrijven gaat er niet van komen, vrees ik

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Hekate, Het is een combinatie van factoren waardoor ik niet aan het schrijven toekom: moe, lui, snel afgeleid, 'er komt weer eens wat tussen', gezin, katten...bla bla bla...maar eigenlijk ontbreekt de discipline om te beginnen...Ik was om mijn schrijfdip wat te doorbreken, wel bezig met wat korte verhalen, maar ik wil weer aan het grote werk beginnen. Ik wil mijn verhaal schrijven...

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat mij wel helpt in tijden dat schrijven er niet van komt, is om mezelf te verplichten om elke dag minstens één zin te (her)schrijven. Dan blijft schrijven ook bij tijdgebrek in je routine zitten, en van die ene zin komen er meestal vanzelf twee of drie of ... - Verhalenbundel: * Zand erover herschrijven, een proeflezer zoeken en laten proeflezen * laatste herschrijfronde Het teken van de Fomore - Gentasia (deadline 31/03) * sprookje plannen * kortverhaal voor volwassenen herschrijven * novelle herschrijven (januari + februari) --> mee bezig - Lezen: De gouden ezel (Metamorphoses) van Apuleius --> heb ik wat laten slabakken de afgelopen week, in het weekend wat tijd voor vrijmaken!

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben blij dat te lezen glenn :) - Verhalenbundel: * Zand erover herschrijven, een proeflezer zoeken en laten proeflezen * laatste herschrijfronde Het teken van de Fomore - Gentasia (deadline 31/03) * sprookje plannen * kortverhaal voor volwassenen herschrijven * novelle herschrijven (januari + februari) --> mee bezig, nog vrij veel werk aan vrees ik - Lezen: De gouden ezel (Metamorphoses) van Apuleius (met 2 dagen vertraging)

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Is januari nu al weer voorbij? :eek: Niet aan alle doelen toegekomen. Ach, mag ook een keer gebeuren. - wedstrijd inzending Koningsdrama - Pikas verhaal inzenden - manuscriptbegeleiding mogelijkheden uitzoeken & evt starten [strong]> mee bezig[/strong] - januari schrijfmaand hier op schrijvenonline [strong]> gelukt[/strong] - elke week een 120 woorden verhaal op 120w.nl [strong]> niet elke week, wel een paar[/strong] [strong]knalaanbieding[/strong] http://120w.nl/2013/knalaanbieding [strong]het eerste oordeel[/strong] http://120w.nl/2014/het-eerste-oordeel [strong]hart voor de zaak[/strong] - twee blogs/columns/verhalen op m’n website [strong]> eentje maar[/strong] [strong]blog over Schrijf! 2014[/strong] http://www.ingehulsker.nl/schrijf-2014

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hier erg tevreden, op naar februari!
Mijn schrijfdoelen voor januari: Schrijfwerk - OP EN (start 6 km) 23/21/100 km, pr 3/3 - BH/ZS af & laten proeflezen 2/5 - BH/ZS laten vertalen - ms KVMK vertalen 2/5 - ms KVMK bijwerken/herschrijven 0/10 - ms P&I doorlezen - ms P&I vertalen 4/5 - ms: SITN 1 2/2 - EIN regelen Lesgeven - s: BS Geluk afronden (voor 15 januari) 3/10 - BS nieuwsbrief rondsturen & post FB (15 januari) - evt. BS annuleringsvoorwaarden opstellen en op site plaatsen - BS cursus mailing eerste deel 1/1 Studie - 4 boeken lezen 11/4 * Thunder & Lightning * Blogging Mojo * Scott - Blog Topic Idea * Long Quiet Highway * Scott - boekbundel 1/3 * Graffiti Moon * My Most Excellent Year * Wintermeisjes * Jongensdroom * Hoe mannen liefhebben * Judy Moody * DD - 1 of 2 (aan ms verwante) films kijken 16/2 - Evt. MOOC Roman Architecture 1/2/15 De eerste 2 lezingen bekeken, maar besloten de cursus niet te volgen Planning & Promotie - 2-3x p.w. posten op FB NL en EN (probeer in elk geval 1x p.w.) 12/4-12 - Evt. 1-2x p.w. posten op AW 17/4-8 - 2 blogartikelen schrijven/online zetten & op FB & AW vermelden 2/2 - LG site/blog optimaliseren (o.a. blogging mojo, affiliates) 6/5