bundelen

's Nachts ontstaan vaak de beste ideeën, toch? Zo ook vannacht. Ineens zag ik het voor me: mijn beste columns in een bundel. Natuurlijk, het idee is niet origineel, maar ik sprong er wel door mijn bed uit. Weg was de rust! Bovendien bedacht ik dat misschien de buurtsuper in ons dorp wel zijn medewerking zou willen verlenen door het op de toonbank bij de kassa te leggen. Zal ik de sprong wagen? Zal ik een uitgever gaan opsnorren?

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oei! Dat duurt dan even voordat je daar in kan loggen. Is trouwens een heerlijk forum. Het verlengde van Schrijvenonline. Kan je je ei kwijt en iedereen kan je daar helpen om het te vervolmaken. Maar ondertussen hebben wij geen contact. * Snif, snif * De afgrond was zóó diep...
15 november 2007 - 20:34

Lid sinds

17 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik weet wat anders! Ik heb een hotforum(pje) aangemaakt een poosje geleden, om met vriendin vrij te kunnen kletsen/chatten. Daar komt nooit iemand. Ik kan dat hier nu wel even neerpennen, zodra jij het dan hebt overgenomen (opgeschreven) verwijder ik het forumadres gelijk weer. Ben jij nu 'aanwezig' hier? Dan zet ik het hier straks even onder dit berichtje.
15 november 2007 - 20:48

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
En waarom zet je niet gewoon je contactknop aan, Pluis? Mogen wij je niet contacten???? Nou ik ben benieuwd, gooi die columns gelijk op de mail naar hem voordat hij zich kan bedenken! Morgenochtend, 9 uur, bij zijn eerste kopje koffie hoort hij ze te lezen!
15 november 2007 - 21:37

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat zal hem wel wakkerschudden! (Ze zijn trouwens snel met reageren aldaar, heb er eens informatie opgevraagd om mee te schrijven aan hun reeks boeken. Kreeg vrijwel direct een mail met bijlage etc.. Wie weet probeer ik het nog eens, de meeste boekjes zijn vreselijk.. Maar die ´stad´ reeks waar ze onlangs mee gestart zijn klinkt best aardig. Geen idee of ik dat kan, heb nooit ´chicklit´ geschreven, ik frommel liever in de dichtelarij, columns of spirituele/therapeutische teksten..maar who know?)
15 november 2007 - 22:25

Lid sinds

18 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Gooi eens een balletje op bij het weekblad waar je voor schrijft. Het NHD maakt ook vaak boekjes voor de journalisten in hun stal, ze weten de weg in drukkersland en nee heb je, ja kan je krijgen. Misschien een klein stukje reclame onder je column; nu ook in boekvorm, de avonturen van Pluisebol?
17 november 2007 - 16:33

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
op de een of andere manier doet die opmerking van zjors me denken aan de volgende titel Pluis: een "column a la carte", of gewoon: "koffiebonen" Gewoon om je even weer wat droomvoer te geven ;)
18 november 2007 - 13:41

Lid sinds

17 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Daarnet heb ook ik een mailtje verzonden naar uitgeverij Marken, met de vraag of ze misschien belangstelling hebben voor mijn (non-fictie) manuscript. Het gaat over positief denken. Deze uitgever geeft sinds enige tijd, náást de tijdschriften, ook specials uit. Ze hebben op dit moment een boekje met woordgrapjes en gedichten op de site staan en een kookboek. Misschien zien ze mijn manuscript, waar ik nog minstens een paar weken aan moet werken, wel zitten...
23 november 2007 - 0:45

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja Draaikevertje, en weet je nog wat ik ooit schreef? Vréselijk! Dan ben je beroemd en móet je naar dat tv-optreden en je móet dat interview geven! Terwijl ik liever naast (v)-echtgenoot op de bank naar een mooie dvd zat te kijken. :-) Hé Scorpio, succes!!! Wat duurt wachten laaang, mensen!
23 november 2007 - 10:11