proeflezer gezocht

Hoi iedereen, Het is een lange tijd geleden alweer. Ik was de afgelopen maanden vooral bezig met eindexamens die is nu gelukkig al voorbij. Ik heb ook nagedacht over een boek schrijven zelf ben ik van plan om naar een schrijfcursus te bezoeken. Ik heb al mijn ideeën in een schrijfblok geschreven en pas na mijn eindexamens ben ik weer begonnen met schrijven. Natuurlijk heb ik een hoofdstuk af en nu is mijn vraag tenslotte wie zou een poging willen wagen om een hoofdstuk van mij te lezen en dan ook kritische beoordelen en misschien kun je melden wat beter kan? Ik hoop dat het niet te veel is gevraagd ! ps : excuses voor spelfouten in mijn bericht Genre ; (liefdes)Drama (er komt nog meer erbij dus genre kan nog verranderen) 1573 woorden Alleen alinea-indeling moet nog goed gezet worden :(

Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi! Ik wil graag proeflezen! Ik heb er nog geen ervaring mee, maar ik wil me er graag verder in verdiepen en in bekwamen, dus als je mijn hulp kunt gebruiken, zou ik dat ook erg leuk vinden om te doen! Groetjes, Femke
7 juli 2011 - 13:58