eigen(is)aardig

9 mei 2011 - 10:47
Ik ben eigenaardig (volgens sommige leden), maar eigen is ook aardig. Ben hier al eerder geweest. Heet mezelf in ieder geval welkom!

10 mei 2011 - 12:23
Cychik, bedankt voor je traditionele gedicht! Daar zat ik nog op te wachten. Zonder dat is dit niet compleet. Ik zou me bijna laten uitschrijven en weer opnieuw aanmelden... alleen voor jouw gedicht. :rolleyes:

10 mei 2011 - 12:33
Je voelt je natuurlijk weer hardstikke thuis nu hè. Geeft een fijn gevoel als iedereen je zo enthousiast welkom heet, zelfs met gedichten erbij,.. Oh ja, het is natuurlijk een schrijvers site hè.

10 mei 2011 - 13:11
Pvdwngrd, bedoelde natuurlijk dat ik over m'n boek moet gaan kletsen. Maar dat komt nog... Wel waar, Angelique. Ik weet precies waar je woont. Niet ver van De Vrouw vandaan en met een schutting met gezicht.

Via

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
10 mei 2011 - 13:13
Nu kan ik helemaal niet meer wachten op de presentatie van je in een vleug van mysterie gehulde boek! :ninja:

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
10 mei 2011 - 13:35
:angry: :confused: Eigenisaardig doe niet zo eigenaardig. Het is niet goed om je eigen boek naar beneden te halen. Het is je geesteskindje. Uitgegeven eigen werk-na zoveel research- naar beneden halen vind ik, tirannetje zijn over je eigen kunnen (en gevoel?). Zo blijft er oorlog in de wereld.* vindt mathilde*. Indien er negative kritiek over je laatste boek zou moeten worden gegeven, laat dat dan aan een ander over. Wees zelf ook dankbaar&vriendeluck naar jezelf toe dat je dit bereikt hebt. Het moest geschreven worden. Daar neem ik mijn petje voor af. Haal je talent niet naar beneden, eigenaardige eigenisaardig :{} !!!

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
10 mei 2011 - 13:43
Wel waar, Angelique. Ik weet precies waar je woont. Niet ver van De Vrouw vandaan en met een schutting met gezicht.
:D

10 mei 2011 - 13:47
Je hebt helemaal gelijk, Mathilde. Toch heb ik dat gevoel wel vaker. Af is af. Klaar. Een afgesloten boek. Weg ermee. Voor mij dan he. Op naar het volgende. Scherp blijven. Weer iets nieuws. Kijken in de toekomst. Voor de lezer is dat natuurlijk anders... ;)

10 mei 2011 - 15:01
Gefeliciteerd eigenisaardig. Mooi boek! Dat ik zei 'schrijvers site' had betrekking op die gedichten waarmee jij welkom geheten werd. Meer niet hoor. Op een schrijvers site wordt je welkom geheten met een gedicht (of een verhaal...). Als dit een site zou zijn over frietenbakken, nou dan bestond het welkom uit een zak friet met een lekkere klets mayo. Zo dus...

Lid sinds

14 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
10 mei 2011 - 15:43
@ eigenisaardig: dat ziet er mooi uit! <- # 255. En hoort in de boekpresentatie waar we allemaal op zitten te wachten ... ook het twittergebeuren :) .

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
10 mei 2011 - 16:00
Je hebt helemaal gelijk, Mathilde. Toch heb ik dat gevoel wel vaker. Af is af. Klaar. Een afgesloten boek. Weg ermee. Voor mij dan he. Op naar het volgende. Scherp blijven. Weer iets nieuws. Kijken in de toekomst. Voor de lezer is dat natuurlijk anders... ;)
Ik kan je ook wel een beetje begrijpen hoor, Eigen. Maar weet je, als lezer denk ik. Nou, de auteur doet er zo mwoaaah over: is dat boek dan wel de moeite waard om te lezen? Ik snap dat je al die research achter je wilt laten. dat snap ik echt. Nieuw moment, nieuw begin. (Misschien mag ik er ook niet zo over oordelen omdat ik zelf nog geen msen heb gepubliceerd, maar daar gaat het even niet om) Ik snap dat je scherp wilt blijven, maar heden en verleden zijn onlosmakend met elkaar verbonden. Boeken als die jij schrijft helpen daar aan mee, boeken als de jouwe zijn broodnodig zodat mensen niet de ervaringen van mensen uit het verleden wegwuiven zo van...mwaaah. Wij leven nu in vrijheid, dankzij al die mensen die tijdens de 2de wereldoorlog 'leefden' , stierven en vermoord werden. Het gaat er niet om dat ik gelijk heb, Eigen. Het gaat erom dat je begrijpt dat juist een onderwerp als dit zoooo gevoelig ligt, dat je het eigenlijk niet uit goed fatsoen mag rationaliseren. En..ik voel dat je dat niet doet, dat het alleen uiterlijk vertoon is. Is onnodig, eigenisaardig, ookal maakt dat jou. Hm, zucht. ik zit belerend te schrijven. Excuus,

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
10 mei 2011 - 16:02
nu zit ik te aarzelen. weghalen of niet? JIJ schreef er wel een boek over, over dat wat ik tracht te verdedigen.

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
10 mei 2011 - 16:11
Over boeken gesproken... Is dat Taal op straat-boekje van jullie er eigenlijk nog gekomen/zijn er nog plannen voor?

10 mei 2011 - 16:16
Nee, daar hebben we nog niks mee gedaan. Ik heb er ook nooit meer aangedacht. Aan dát boekje dan. Dit bovenstaande boekje is er ook nog eens tussengekomen. Nu wil ik weer verder met mijn Berlijn-verhaal.

Tja

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
10 mei 2011 - 16:17
Ik denk dat Eigen niet wil opscheppen over zijn boek. Dat klaar is klaar herken ik wel. Op naar het volgende verhaal. Promoten is een onderdeel van een boek uitgeven. Geen prettig onderdeel. Dat vind ik althans. Daarom begrijp ik ook goed dat je in Berlijn zat en je vakantie niet wilde uitstellen. Sommige mensen zijn gewoon niet voor commercie in de wieg gelegd. Ik heb mijn nieuwe boek ook niet gepresenteerd. Je krijgt het er alleen maar koud van.

10 mei 2011 - 16:21
En dit boekje is voor het kleine publiek. Die uitgever (boeken/kranten) promoot het trouwens ook amper. Dus waar zou ik me druk om maken. Ze mogen blij zijn dat ik een twitterpagina gemaakt heb.

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
10 mei 2011 - 17:23
Joh, heb ik geknipperd ofzo?? :eek: Een tip die ikzelf uiteindelijk maar ter harte heb genomen: als jij niet enthousiast doet over je boek, waarom zou een ander dat wel doen? Helemaal eens met Mathilde, kortom.