Even voorstellen: Irene

Vandaag zag ik, tot mijn grote verbazing (of beter: schrik), dat ik al sinds 1 jaar en 37 weken lid ben van deze website. Het is dan ook nogal onbeleefd dat ik me nu pas voorstel, maar ik doe het toch. Ik ben Irene en nog vrij jong (28), dat is trouwens wel ouder dan ik over het algemeen geschat wordt (22). Graag zou ik van schrijven mijn beroep maken! Het afgelopen jaar (oké, + 37 weken) is dit forum een welkome afleiding geweest als de woorden niet kwamen of niet in de goede volgorde wilden staan. Bedankt alvast daarvoor!

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank;)! Ik werk aan meerdere verhalen tegelijk, maar er zijn er twee die er, qua tijd inspanning (lees: bloed, zweet en tranen), uit springen. Het ene verhaal (10+) gaat over November, een jongen die alles onderzoekt en erg zelfstandig is. Dat komt goed uit, want zijn vader is onzichtbaar en zijn moeder houdt een winterslaap. In de lente. Het andere verhaal (12+), vertelt het buitengewone verhaal van Max. Hij woont bij de weg naar nergens heen en staat op het punt de reis van zijn (het?) leven te maken. Ik ben benieuwd hoe dat gaat aflopen. Soms staat het verhaal me glashelder voor de geest, het andere moment stroomt het als los zand door mijn vingers.. Ik ben zo vrij geweest op jouw blog te kijken, dat is al best een redelijk oeuvre! Werk je op het moment nog aan iets in het bijzonder?
18 juli 2011 - 17:21

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, je verhalen klinken echt heel interessant. Misschien durf je het aan binnenkort een stukje op proeflezen te zetten? Leuk dat je m'n blog even hebt bekeken. Zelf ben ik nu even zoekende waar ik verder mee wil gaan, heb zoveel ideeën en onafgemaakte dingen liggen...
18 juli 2011 - 21:16

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, je verhalen klinken echt heel interessant. Misschien durf je het aan binnenkort een stukje op proeflezen te zetten? Leuk dat je m'n blog even hebt bekeken. Zelf ben ik nu even zoekende waar ik verder mee wil gaan, heb zoveel ideeën en onafgemaakte dingen liggen...
Haha, ik zal daar zeker niet nog een jaar en 37 weken mee wachten ;)
19 juli 2011 - 12:57

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Kon het voorsteltopic niet vinden ook al stond de weg gemeld daar zullen wij ons niet over opwinden had dan de Wegenwacht gebeld maar daar ben je dan toch fantastische verhalen in het kielzog raak niet weer het spoor bijster besteed aandacht aan de wegwijzer Welkom!
21 juli 2011 - 13:12