Cursus 'schrijven voor kinderen' CKE Eindhoven

In het volgende schooljaar wordt er bij het CKE (Centrum voor de Kunsten Eindhoven) een cursus 'schrijven voor kinderen' gegeven door Netty van Kaathoven, oftewel.... Meer informatie staat hier: http://www.cke.nl/schrijven.asp?pg=cursus&id=2075… De cursus start in januari 2009, maar inschrijven is nu al mogelijk (en slim natuurlijk). Het gaat om 12 lessen op de donderdagavond.

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk Taske. Tot volgende week!
En wat nog fijner is, ik hoef geen bijeenkomst te missen. :D Ik kon er eigenlijk eentje niet omdat ik daar iets had. Daar ik deze cursus erg belangrijk vind heb ik het toch maar afgezegd, ik vond het wel vervelend, maar goed... ik kreeg vandaag de bevestiging. Ik had er niet bij stilgestaan dat de schrijversschool aan de stratumsedijk zit. Goed dat ik het zag anders was ik blindelings naar de andere locatie gegaan. Weet iemand toevallig of de locatie eigen parkeerruimte heeft?
15 januari 2009 - 17:22

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zo, vanwege de Week van het Schrijven heb ik net een workshop gegeven aan 10 enthousiaste 'dames' over kinderboeken schrijven. Leuk om te doen. Dit jaar ga ik twee cursussen geven in Eindhoven, een voor beginners en een voor gevorderden. Zodat de cursisten van vorig jaar ook door kunnen gaan. Ik heb er zin an.
8 September 2009 - 22:39

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk Zjors. Ik vond het gisteren een leuke avond. Heb ook nog djembé gedaan, voor de grap. Leuk was dat Gonnie Pasman bij mij in de workshop zat en een artikel zal schrijven voor Schrijven Magazine. Veel succes met je cursussen!
9 September 2009 - 18:16

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Taska, bij het CKE is beperkte parkeerruimte (op tijd komen, dan heb je een kans!) En anders in de straten erachter wel ergens. Moet je alleen een klein stukkie lopen. :-)
10 September 2009 - 14:27