Inspiratie - Days with my father

www.dayswithmyfather.com Deze website kwam mij vorige week onder ogen... prachtig beeldmateriaal en rake teksten. Het heeft mij zeker geinspireerd, daarom wil ik het graag met jullie delen!

Is het misschien niet beter om de titel te veranderen? Nu lijkt het alsof je iets plaatst wat hoort in proeflezen. Dat was het eerste wat ik dacht. Door de titel. De beveiliging van mijn computer geeft ook aan dat het mogelijk een fraudieuze site is. Trouwens wat een afschuwelijke foto's. Belgh, zo'n oude knar op een foto. Sorry, maar ik snap niet wat dat nou als inspiratie op moet leveren.
22 juni 2010 - 15:48

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
jee... mooi hoor... ben er een beetje stil van. bijzondere reactie JanJR. Ik vond het prachtige foto's, stilistisch en een werkelijke vertaling van het leven en de liefde. Ik was tot tranen geroerd door de 'oude knar'. (En meestal zeg ik over oudere mensen ook geen 'Belgh'. Dat vind ik ongepast.)
22 juni 2010 - 16:01

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jan, het spijt me dat je het geen prettige ervaring vond. Ik vond het zelf echt prachtig - misschien ook omdat mijn opa pas overleden is (vergelijkbaar verhaal) - en heel inspirerend door de beelden en krachtige teksten. Carlijn, ik was er ook letterlijk even stil van!
22 juni 2010 - 15:59

@ Carlijn en MHW: Uiterste verschillen in smaken blijken dan ook mogelijk. Wat ik zag was een oude man. Qua fotografie zijn het echt toppers. Daarover kan ik niet oordelen. Mijn 'pictures' komen daarbij niet in de buurt. Helaas lukte het mij niet verder te kijken dan die oude man. Ik zag iemand die bijna dood was. Die oudheid en die rimpels. De ouderdom straalde er vanaf. Die man met die witte snoepjes op zijn trui. Ter hoogte van zijn tepels vond ik ook niet stralen. Ik zag dan ook bijna geen uitdrukking op zijn gezicht. Nee, ik kon er niets van maken.
22 juni 2010 - 16:08

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Heel, heel levendig en teer. En liefdevol. Ook de foto's van de zoon. Ik zie dat dit boek op amazon te koop is, zou het een papieren versie zijn, of een e-book? Daar kon ik een, twee, drie niet zien.
22 juni 2010 - 16:38

Lid sinds

19 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Ik ken de site, prachtige foto's. Alles kan overigens als inspiratie gebruikt worden (muziek, kunst en ook foto's zoals hier), maar dit heeft dus niks specifiek met schrijven te maken. Ik sluit deze en verplaats het startbericht naar 'Alleen maar kletsen'.
22 juni 2010 - 16:53