Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Je schrijfdoelen voor november 2011?

Oktober zit er bijna op, tijd voor een nieuw topic. Wat zijn je schrijfdoelen voor november, evt. met het oog op een groter (jaar)doel? Sta ook eens stil bij de afgelopen maand: hoe is het gegaan? Waar ben je blij mee en wat zou je anders aan willen pakken? Probeer je doel(en) zo behapbaar en concreet mogelijk te maken. Verder kun je hier ook je vorderingen bijhouden. Citaat van de maand: 'I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by.' - Douglas Adams Veel schrijfplezier! https://mail.google.com/mail/e/364

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De week zit er op. Hoe gaat het met iedereen? Afgelopen week ging het bij mij een stuk langzamer met NaNo dan de twee weken daarvoor. Niettemin kom ik telkens weer een stapje verder, en het einde nadert. Komende week rustig wat scènes schrijven, vooral het einde, en de 50.000 woorden bereiken. En jullie?

Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
- Nog zo'n kleine duizend woorden en de kaap van 40.000 staat er. Dus deze is bijna klaar. - Nieuw doel: Schematische voorstelling van de synopsis/eerste hoofdstuk van een nieuw MS schrijven. - Eerste hoofdstuk van nieuw MS schrijven. Maar ik ga er vanuit dat deze allemaal voor december zijn, school word een beetje druk.

Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn tweede versie afschrijven en dat gaat me zeker lukken. (Of er moet een meteoriet vallen o.i.d. :D ) Proefleescommentaar incasseren Zelf proeflezen Nieuwe ideeën uitwerken...??

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De twee verhaalideeën die ik naar Pica heb ingestuurd verder uitwerken. Ik verwacht pas in december bericht, maar wil ze wel afmaken. Dan kan ik ze altijd nog volgend jaar naar de JFP sturen.
Een ervan uitgewerkt. Verder nog een sprookje geschreven, een begin gemaakt met een verhaal dat zich aan me opdrong, maar waar ik verder nu niets mee kan, en 5000 woorden aan mijn manuscript toegevoegd. En dat allemaal de afgelopen week!

Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het gaat hier lekker, net zoals bij de andere schrijvers boven mij. :) Hoofdstuk 15 krijg ik deze week af en met een beetje geluk heb ik hem dan ook al nagekeken. Vandaag een piepklein feestje gevierd, ik ben voorbij de 100.000 woorden. Hoofdstuk 16 ga ik alvast een beetje in mijn hoofd construeren. Suc6 allemaal in de laatste week van november.

Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
- Nog zo'n kleine duizend woorden en de kaap van 40.000 staat er. Dus deze is bijna klaar. - Nieuw doel: Schematische voorstelling van de synopsis/eerste hoofdstuk van een nieuw MS schrijven. - Eerste hoofdstuk van nieuw MS schrijven. Maar ik ga er vanuit dat deze allemaal voor december zijn, school word een beetje druk.
:D

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Voor mij is het wel begrijpelijk dat ik in november minder heb geschreven dan de maanden daarvoor, aangezien de examens weer dik in mijn agenda waren onderstreept. Nu zijn die gelukkig over en hoop ik voor december nog één/twee hoofdstukken te kunnen schrijven. Daarnaast staat november voor een verandering waar ik blij om ben. :)

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoe is het afgelopen week gegaan met iedereen? En hoe wil je de komende week/laatste paar dagen van november verder? Schrijfwijs gezien had ik een rustige week. NaNo/de basis van mijn ms heb ik de week ervoor afgerond en wilde ik even laten liggen. Heb in elk geval vrij/reflectief geschreven (ochtendpagina's), wat research gedaan naar nieuwe schrijf- en jeugdboeken, en uitgebreid aandachtspunten voor herschrijven op een rij gezet. Deze week wil ik: - ms uitprinten, rustig doorlezen (op plotlijn) en voorzien van aantekeningen - evt. 2 ms-en naar 2 tot 4 uitgevers sturen - evt. opnieuw contact opnemen met OB en navraag doen. - evt. mijn illustratie afronden En jullie?

Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Klinkt spannend Judy, een ms opsturen naar een uitgever. Zover ben ik nog niet... hoewel ik er zo langzamerhand moet gaan uitvogelen welke uitgever mijn ms zou kunnen/willen uitgeven. Het is een SF roman en dat is momenteel niet echt mainstream. Met mijn vorderingen ben ik tevreden. Hoofdstuk 15 is geschreven en ik ben bezig met redigeren van dat hoofdstuk. Ik heb al een begin gemaakt met hoofdstuk 16, maar nog meer bezig dat hoofdstuk goed in mijn hoofd te krijgen. Succes allemaal in deze laatste paar dagen van november.