Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Je schrijfdoelen voor juli 2014?

Juni zit er bijna op, tijd voor een nieuw schrijfdoelentopic! Hier kun je je doelen en vorderingen bijhouden. Wat zijn je schrijfdoelen voor juli, evt. met het oog op een groter (jaar)doel? Rustig terugblikken op afgelopen maand kan hier. Veel zomerse inspiratie en schrijfplezier!

Lid sinds

9 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb twee doelen: - 1 (of meer) nieuwe hoofdstukken voor mijn boek schrijven. Ik heb momenteel weinig tijd om te schrijven dus elk stukje is mooi meegenomen ;D - De twee korte verhalen waar ik mee bezig ben afmaken.

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn schrijfdoelen voor juli: Schrijfwerk - OP (start 11 km) 32/31/25/100, pr 8/4, er 1/1 - ms: P&I herschrijf NL (evt. laten proeflezen) 3/5 - ms: P&I EN vertaling herschrijf 2/2 - ms: P&I EN vertaling doorlopen/herschrijven 7/10 - ms: SN - LX 6/10 - ms: AS 1 af 1/10 - ms: blurb + evt. biografie - ms: P&I EN vertaling sample naar editor - ms: P&I start maken met illustraties (schetsen) 0/5 - ms: AS 1 laten proeflezen, evt. bijwerken - ms: AS 1 naar editor - ms: DD1 herschrijf (gedeelte) 0/10 - ms: MA bewerken (EN) tot eboek 0/10 - ms: MMF bundel afmk 0/5 - MMF bundel pré-publiceren op AMZN, KB, SW, NK, D2D (Apple), evt. GP - SM & NV (NL & EN) bijwerken voor AMZN (copyright naar achter), opnieuw publ. - SM & NV (NL & EN) publiceren op AMZN, KB, SW, NK, D2D (Apple), evt. GP - Evt. meedoen met HP wedstrijd Lesgeven - BS MA mk (wr1, wk2, wr2, wk3, wr3, wk4, wr4, er, bknlst) 6/10 - BS MA verzenden 10/10 - BS reclame tijdschrift Psych. en/of Happ. Studie - bieb - 4 boeken lezen (Lizzie Bennet, Stoa, Benedictijns) 8/4 * Stoic for a Week * Stoicism * Lizzie Bennet * Michael * Benedictijns timemanagement * Regel * Filosofie * Unteachable * Slammed - 1 of 2 (aan ms verwante) films/series kijken (Emma Approved, BSG) 10/2 Planning & Promotie - 1-2x p.w. posten op FB NL & EN 10/4-8 - 1-2x p.w. posten op AW 4/4-8 - AS site bijwerken (biografie, verkooplinks)

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Obsessie, ik kom in de bundel J/M, opgestuurd, helaas geen publicatie FSB, opgestuurd, 23 juni is deadline en 28 sept. uitreiking Europa en vrijheid, ben genomineerd en eervolle vermelding. Publicatie op site volgt. herschrijven manuscript, schrijven begeleidende brief en synopsis.-- ik moet zien of ik er deze maand de rust voor vind. In juni niet aan toegekomen... misschien deze maand Recensie schrijven voor Eva's dochter. Ik won dit via facebook. Lijkt me leuk om te doen. broeden nieuw boekproject. De inhoud betekent ideeën laten pruttelen tot ik warm loop voor een project. blijft sudderen. In reis naar Frankrijk ideeën gekregen door gesprek met mijn broer... Opdracht van Geert Kimpen gemaakt en mogelijk wordt dit het nieuwe boekproject. verder lezen schrijfboeken. Comic toolbox: tijdens mijn verblijf in Frankrijk niet aan toegekomen. Misschien tijdens de vakantie van de kinderen meer ruimte hiervoor.

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
- Het laatste kwart van "Slaapwandelen met draken" (mijn NaNoWriMo verhaal van vorig jaar) schrijven - Wedstrijden * een wedstrijd met deadline in de zomer? * Fantastels (deadline 31/10) - Roman "Droomspiegels en scherven" * herschrijven proloog * herschrijven hoofdstuk 1 * herschrijven hoofdstuk 2 * herschrijven hoofdstuk 3 * herschrijven hoofdstuk 4 * herschrijven hoofdstuk 5 - Plannen NaNoWriMo 2014 * sneeuwvlok stap 1 * sneeuwvlok stap 2 * sneeuwvlok stap 3 - Verhalen voor verhalenbundel herschrijven - Lezen: * De saga van de mensen uit het Zalmrivierdal hoofdstuk 22 t/m 78 * Shakespeare - A midsummer night's dream

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
-Verhaal voor Fantastels schrijven -Tweede verhaal bedenken voor Fantastels -E-book ter promotie van mijn verhaal 'Het boek dat niet mocht bestaan' afmaken en op Smashwords plaatsen -Een verhaal wat in de wereld van 'Het boek dat niet mocht bestaan' herschrijven

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Doel 1. Zorgen dat schrijven niet een van mijn vele hobby's wordt die na een maand in vergetelheid raken. 1a Dus elke dag IETS doen wat met schrijven te maken heeft. Een schrijfoefening, een (stukje) verhaal, een keer een gedicht proberen. Of gewoon weer wat vaker iets lezen.. 1b Niet teveel ideeën tegelijkertijd door elkaar gaan uitvoeren. 1c Mijn nieuwe hobby zodanig wereldkundig maken, dat er over een maand of twee nog naar gevraagd wordt en ik niet kan aankomen met 'meh, is al overgewaaid'. 1d Facebookblock volhouden, want dat levert eindeloos veel tijd op voor leukere dingen ;)

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha, Gayalnidiya. Ik moet glimlachen als ik jouw post lees, van herkenning. Gewoon door blijven gaan en door blijven zetten. Je kunt zorgen voor afwisseling in het schrijven door telkens andere thema's en projecten. Er zijn heel veel genres waar je je in kunt bekwamen. Heb me toch nog gewaagd aan Lowlands en de talenknobbel. Het leuke van Lowlands is dat ik heb samengewerkt met een andere schrijver. Een bijzonder plezierige samenwerking, met resultaat.

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
- Het laatste kwart van "Slaapwandelen met draken" (mijn NaNoWriMo verhaal van vorig jaar) schrijven --> ik ben eraan begonnen, maar is echt moeilijk om verder te schrijven aan een verhaal dat al zo lang in de schuif ligt, misschien kan ik beter eerst hetgeen ik al heb herschrijven om er weer in te komen en dan pas de eerste versie van het laatste stuk schrijven? - Wedstrijden * een wedstrijd met deadline in de zomer? * Fantastels (deadline 31/10) --> begonnen met herschrijven oud verhaal - Roman "Droomspiegels en scherven" * herschrijven proloog * herschrijven hoofdstuk 1 * herschrijven hoofdstuk 2 * herschrijven hoofdstuk 3 * herschrijven hoofdstuk 4 * herschrijven hoofdstuk 5 --> ik heb een deel van hoofdstuk 7 herschreven, en een synopsis gemaakt - Plannen NaNoWriMo 2014 * sneeuwvlok stap 1 * sneeuwvlok stap 2 * sneeuwvlok stap 3 - Verhalen voor verhalenbundel herschrijven - Lezen: * De saga van de mensen uit het Zalmrivierdal hoofdstuk 22 t/m 78 * Shakespeare - A midsummer night's dream --> bezig in beiden, maar nog niet veel tijd gehad om te lezen De tijd vliegt weer vooruit deze maand ....

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Doel 1. Zorgen dat schrijven niet een van mijn vele hobby's wordt die na een maand in vergetelheid raken. 1a Dus elke dag IETS doen wat met schrijven te maken heeft. Een schrijfoefening, een (stukje) verhaal, een keer een gedicht proberen. Of gewoon weer wat vaker iets lezen.. 1b Niet teveel ideeën tegelijkertijd door elkaar gaan uitvoeren. 1c Mijn nieuwe hobby zodanig wereldkundig maken, dat er over een maand of twee nog naar gevraagd wordt en ik niet kan aankomen met 'meh, is al overgewaaid'. 1d Facebookblock volhouden, want dat levert eindeloos veel tijd op voor leukere dingen ;)
1a: Ik ben in elk geval elke dag hier aan het lezen, en aan het brainstormen over een nieuw verhaal voor een miniwedstrijd op een ander forum. Ik wacht momenteel met smart op de nieuwe wekelijkse schrijfopdracht :P Ik heb inmiddels ook de drie boeken uitgelezen die ik op driekwart opengeslagen op mijn nachtkastje had liggen. (note to self: hou je verhalen ook driekwart het verhaal in nog interessant :P) 1b: Ja dat is nog best lastig 1c: Hele nieuwe identiteit aangemaakt op facebook, twitter, wordpress. Maar juist door eerdergenoemde facebook'block' tot 1 augustus niet echt kans om het echt te verspreiden onder bekenden. Maargoed. Er staat toch nog niks op. :P 1d: Dat gaat dus prima. Ik mis het tijdverspillen aan informatieoverflow dus totáál niet.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Schrijfdoelen: - Iedere dag 500 woorden schrijven voor mijn ms B. - mensen interviewen voor het boek dat ik samen met een fotograaf aan het maken ben. - interviews uitwerken (pfff wat zit daar veel tijd in. :( ) - gedicht schrijven voor een wedstrijd. nieuwe uitdaging: - Mijn nieuwe fotocamera leren kennen, want ik wil een mooie foto hebben voor de kaft van een gedichtenbundel. :)

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik moet toegeven dat ik deze maand niet echt opschiet met mijn schrijfdoelen. Komt vooral omdat ik op het moment veel moe ben en daardoor minder concentratie voor het schrijven en met twee kinderen die vakantie hebben veel afleiding. Wat ik tot nu toe wel gedaan heb -E-book ter promotie van mijn verhaal 'Het boek dat niet mocht bestaan' afmaken en op Smashwords plaatsen. Deze staat inmiddels op Smashwords -Verhaal voor Fantastels schrijven

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
FSB, 28 sept. uitreiking Europa en vrijheid, Publicatie op site en facebook. Ik sta als eerste genomineerde erop. herschrijven manuscript, schrijven begeleidende brief en synopsis.-- ik moet zien of ik er deze maand de rust voor vind. In juni niet aan toegekomen... misschien deze maand * niet aan toegekomen, te veel afleiding Recensie geschreven voor Eva's dochter. broeden nieuw boekproject. * blijft staan Wedstrijden: Lowlands ingestuurd, samenwerking met Meznir, 28 juli persoonlijk bericht Gouden Talenknobbel ingestuurd, uiterlijk 1 september persoonlijk bericht Nog herschrijven: schrijfretraite Eventueel: Mens in beeld, iets schrijven 19 september Eventueel: Azra, nog schrijven 31 augustus verder lezen schrijfboeken. Comic toolbox, het grote schrijf-doe-boek, schrijfstijlboek Lezen Tanja's reizen, recensie / indruk schrijven *bijna uitgelezen

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
O jee, weer zo'n maand die voorbij vliegt voor ik er erg in heb, gelukkig kan ik wel nog wat strepen. - Het laatste kwart van "Slaapwandelen met draken" (mijn NaNoWriMo verhaal van vorig jaar) schrijven --> ik ben eraan begonnen, maar is echt moeilijk om verder te schrijven aan een verhaal dat al zo lang in de schuif ligt, misschien kan ik beter eerst hetgeen ik al heb herschrijven om er weer in te komen en dan pas de eerste versie van het laatste stuk schrijven? - Wedstrijden * een wedstrijd met deadline in de zomer? --> verhaal geselecteerd voor Azra (deadline 31/08), volgende maand nog eens doorkammen * Fantastels (deadline 31/10) --> begonnen met herschrijven oud verhaal --> en verder gegaan met de eerste versie van een nieuw verhaal waar ik alleen nog maar een beginnetje voor had, wordt wel weer veel langer dan gepland vrees ik - Roman "Droomspiegels en scherven" * herschrijven proloog * herschrijven hoofdstuk 1 * herschrijven hoofdstuk 2 * herschrijven hoofdstuk 3 * herschrijven hoofdstuk 4 * herschrijven hoofdstuk 5 --> mee bezig geweest --> ik heb een deel van hoofdstuk 7 herschreven, en een synopsis gemaakt - Plannen NaNoWriMo 2014 * sneeuwvlok stap 1 * sneeuwvlok stap 2 * sneeuwvlok stap 3 - Verhalen voor verhalenbundel herschrijven - Lezen: * De saga van de mensen uit het Zalmrivierdal hoofdstuk 22 t/m 78 * Shakespeare - A midsummer night's dream

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Schrijfdoel voor 2014: Ik denk dat ik qua beginnersniveau dicht in de buurt van Gaya zit; ik moet vooral mijn tijd beter indelen zodat ik elke dag iets kan schrijven. Discipline dus, en me niet laten afschrikken als het soms wat moeilijker gaat. Maar wel reëel blijven; full-time baan gaat nu eenmaal voor. Concreet: Ik ga in het najaar een schrijfcursus doen. Ik ga mijn best doen voor de wekelijkse schrijfopdracht en ik wil voor het eind van het jaar een kort verhaal "af" hebben.

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Einde van de maand en tijd om wat doelen bij te stellen. deze gaan gewoon mee voor augustus. Schrijven: -1 verhaal voor Fantastels. Deze begint goed te vorderen en ik ben bezig met naar het einde toe te werken. Daarna zal het een kwestie zijn van herlezen en schrappen -Manuscript schrijf en huiver. Daar zal ik de rest van deze maand en volgende maand het meest mee bezig zijn. Doel, proberen thriller verhaal van min 80.000 max 100.000 woorden te schrijven. Gezien deze maand nog een paar dagen heeft, zal dit voornamelijk een doel voor augustus gaan worden. Met dit nieuwe doel, hou ik het voorlopig op 1 verhaal voor de Fantastels en zal er verder weinig ruimte zijn voor andere nieuwe verhalen Lezen Gisteren boek 1 de Geestenjager, laatste leerling uitgelezen. Morgen komt deel 2 en deel 3 binnen. Anne Rice Het heksenuur, Het heksenkind en de Heksenmeester zijn aan het wachten om darn gelezen te worden

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ben begonnen aan een verhaal voor Azra, op een idee van mijn zoon. Het vordert goed, alleen moet ik er nog een plot voor verzinnen. En helaas, ons verhaal (van Meznir en mij) is niet op de longlist terechtgekomen. Nu een literair tijdschrift uitzoeken. Het was mogelijk te literair voor Lowlands. Schrijfretraite opgestuurd.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Sjonge, deze maand is zo snel voorbij gegaan, dat ik nog niet eens mijn doelen hier geplaatst heb :confused: Doe ik het lekker achteraf :p - Voordragen 120 woorden verhalen Fabriek Magnifique 13 juli Veghel - Godijn Publishing Gebaar verhaal schrijven > op de helft - drie 120 woorden verhalen > http://120w.nl/s/Inge-Hulsker - twee blogs/columns/verhalen op m’n website - nieuwsbrief

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
- Het laatste kwart van "Slaapwandelen met draken" (mijn NaNoWriMo verhaal van vorig jaar) schrijven --> ik ben eraan begonnen, maar is echt moeilijk om verder te schrijven aan een verhaal dat al zo lang in de schuif ligt, misschien kan ik beter eerst hetgeen ik al heb herschrijven om er weer in te komen en dan pas de eerste versie van het laatste stuk schrijven? - Wedstrijden * een wedstrijd met deadline in de zomer? --> verhaal geselecteerd voor Azra (deadline 31/08), volgende maand nog eens doorkammen * Fantastels (deadline 31/10) --> begonnen met herschrijven oud verhaal --> en verder gegaan met de eerste versie van een nieuw verhaal waar ik alleen nog maar een beginnetje voor had, wordt wel weer veel langer dan gepland vrees ik - Roman "Droomspiegels en scherven" * herschrijven proloog * herschrijven hoofdstuk 1 * herschrijven hoofdstuk 2 * herschrijven hoofdstuk 3 * herschrijven hoofdstuk 4 * herschrijven hoofdstuk 5 --> mee bezig geweest --> ik heb een deel van hoofdstuk 7 herschreven, en een synopsis gemaakt - Plannen NaNoWriMo 2014 * sneeuwvlok stap 1 * sneeuwvlok stap 2 * sneeuwvlok stap 3 - Verhalen voor verhalenbundel herschrijven --> nog een beetje mee bezig geweest - Lezen: * De saga van de mensen uit het Zalmrivierdal hoofdstuk 22 t/m 78 * Shakespeare - A midsummer night's dream -->maar tot de helft geraakt, het is nochtans maar een dun boekje, maar in augustus heb ik nog een week vakantie dus wat meer leestijd dan gewoonlijk