Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Je schrijfdoelen voor september 2014?

Lekker kunnen schrijven in de zomer? Augustus zit erop, tijd voor een nieuw schrijfdoelentopic! Hier kun je je doelen en vorderingen bijhouden. Wat zijn je schrijfdoelen voor september, evt. met het oog op een groter (jaar)doel? Rustig terugblikken op afgelopen maand kan hier. Veel succes en plezier!

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Schrijfdoelen deze maand -1 nieuw verhaal voor Fantastels schrijven -1 al eerder geschreven verhaal afschrijven voor Fantastels -1 al eerder geschreven verhaal redigeren en verbeteren voor Fantastels Dit is niet alleen een september, maar ook een oktober doel -2 verhalen op Amazon publiceren. Het eerste verhaal heb ik in het Engels laten vertalen en is bijna klaar om gepubliceerd te worden. Een ander verhaal wordt in het Nederlands gepubliceerd en daar heb ik een illustrator voor ingehuurd. -Schrijf & huiver. Voor dit verhaal zijn elf pagina's geschreven en al een paar keer herlezen en verbeterd. Ik heb het even laten rusten om er met een frisse blik naar te kunnen kijken. Dit verhaal zal ik later deze week nog eens oppakken en gereedmaken om voor 15 september op te sturen met synopsis en motivatiebrief

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
-2 verhalen op Amazon publiceren. Het eerste verhaal heb ik in het Engels laten vertalen en is bijna klaar om gepubliceerd te worden. Een ander verhaal wordt in het Nederlands gepubliceerd en daar heb ik een illustrator voor ingehuurd.
Wordt dat de eerste keer dat je op Amazon publiceert? Spannend!

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wedstrijden: FSB, 28 sept. uitreiking Vandaag hoor ik hopelijk iets van Gouden Talenknobbel en Manuscripting schrijfretraite deadline is pas einde deze maand. Eventueel: Mens in beeld, afwachten beslissing Azra, afwachten. Lef! nog afschrijven. verder lezen schrijfboeken. Comic toolbox, het grote schrijf-doe-boek, schrijfstijlboek gaat langzaam vooruit ons verhaal (van Meznir en mij) opgestuurd naar literaire tijdschriften: een afwijzing manuscript herzien ivm Manuscripting. Kleine veranderingen doorvoeren en taalcorrecties.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat wordt het vijfde en zesde boek op Amazon. Ik heb er al 1 Nederlandstalig prentenboek dat het redelijk doet en 2 informatieve boeken, waarvan 1 engelstalig

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
- DWG herschrijven en proefleesklaar hebben - eerste versie van verhaal voor Fantastels schrijven - wedstrijd schrijfretraite - idee avi-verhaal uitwerken

Lid sinds

13 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
- Afwachten wat de uitslag van de toekomst wedstrijd van Azra is. - Afwachten wat de uitslag van de wedstrijd van ECMYK is. - Een tweede verhaal voor Fantastels schrijven.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
* Verder gaan met herschrijven van mijn roman "Droomspiegels en scherven" * Wedstrijden: - Zinniger Zinnen (deadline 30/09) - Fantastels (deadline 31/10) * Een paar oude kortverhaaltjes overtypen/herschrijven * Lezen: Gulliver's Travels Eventueel ook nog: * Verhalenbundel: - selectie herbekijken - indien nodig nog verhalen herschrijven - synopsis - begeleidende brief * Slaapwandelen met draken (laatste kwart af schrijven of toch maar eerst beginnen met wat ik al heb herschrijven?)

Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Blijven schrijven. Kleine stukjes op facebook, retraitwedstrijd, gentasia afwachten, bij alicia kok bundel obsessie halen met een verhaal van mij er in. Verder werken aan mijn historische roman, met veel plezier aan reseach en inbeelden van een andere tijd. Opsturen naar manuscriptenbeoordeling, na kritiek aan de slag en toch maar weer proberen bij uitgever. Meer wedstrijden meedoen. meer wandelen en fietsen om na te denken over verhaal en plot enz

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn schrijfdoelen voor september: Schrijfwerk - OP (start 51 km) 60/68/75/100, pr 1/3 - ms: P&I herschrijf af + blurb + evt. bio af - ms: P&I laten proeflezen - ms: P&I evt. correcties - ms: P&I naar editor - ms illu: P&I eerste schetsen af - ms: SN1 eerste grove versie af (50.000/60.000) - ms: eind sept: publiceer MMF - illu: SW af - illu: RRH mk (liefst af) Lesgeven - mk BS TNH (dp, handleiding, wk1, wr1, wk2, wr2, wk3, wr3, wk4, wr4, er, boekenlijst) - aankondiging BS TNH nieuwsbrief - en FB 2x 1/2 Studie - 2-4 boeken lezen 9/2-4 * Stoicism * Van Gogh * Landline * Eleanor and Park - Dialogue writing - Met Vincent ah werk - Broken - Lovely - Harmonic Feedback - De kleine Van Gogh - 1 of 2 (aan ms verwante) films/series kijken (BSG?) 3/2 - evt. illu: volg een maand Skillshare of Lynda klassen 3 Skillshare klassen gevolgd - OBA Middag vh Kinderboek was een superdag Planning & Promotie - 1-2x p.w. posten op FB NL & EN 6/4-8 - 1-2x p.w. posten op AW 6/4-8

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat wordt het vijfde en zesde boek op Amazon. Ik heb er al 1 Nederlandstalig prentenboek dat het redelijk doet en 2 informatieve boeken, waarvan 1 engelstalig
Wauw, leuk!

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn vader is over uit Frankrijk, dus ik kom niet aan schrijfgerelateerde dingen toe. Gouden Talenknobbel: niet geselecteerd maar wel uitgenodigd en er is een presentje. Omdat het een zaterdag is is het moeilijk. Manuscripting: niet genomineerd maar uitgenodigd voor de semi-finale en finale. Schrijf je straat meegedaan, uitgenodigd voor de uitreiking. FSB, ik ga niet, ook al is het een zondag.

Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn doelen: - mijn bureau opruimen - vaker in een woordenboek bladeren - meedoen aan drie schrijfwedstrijden - mooiere foto's maken voor mijn cover

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hier gaat de tijd weer eens te snel ;) * Verder gaan met herschrijven van mijn roman "Droomspiegels en scherven" --> volop mee bezig * Wedstrijden: - Zinniger Zinnen (deadline 30/09) - Fantastels (deadline 31/10) --> bezig met eerste versie van verhaal A * Een paar oude kortverhaaltjes overtypen/herschrijven --> één blz van één verhaaltje gedaan * Lezen: Gulliver's Travels --> nog niet ver geraakt Eventueel ook nog: * Verhalenbundel: - selectie herbekijken - indien nodig nog verhalen herschrijven - synopsis - begeleidende brief * Slaapwandelen met draken (laatste kwart af schrijven of toch maar eerst beginnen met wat ik al heb herschrijven?)

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Deze keer zit ik redelijk op schema. Vorige week vanwege het overlijden van de hond niet veel geschreven, deze week ben ik het weer aan het oppakken. Wat ik tot nu toe heb gedaan: -1 Engelstalig prentenboek staat inmiddels op Amazon -De illustrator is klaar met twee illustraties voor het Nederlandstalig prentenboek. Ik ben nog een paar scenes verder aan het uitwerken voor de rest van illustraties -Helaas niks gewonnen bij Keycolours en inmiddels mijn drie inzendingen terug. 1 verhaal heb ik naar drie uitgevers gestuurd. Bij alle drie afgewezen, twee standaard afwijzingen 1 afwijzing die het een goed verhaal vond, maar te algemeen voor uitgave en dat heeft voornamelijk met de markt te maken. 1 verhaal heb ik gisteren klaargemaakt voor Amazon, nu nog een cover en dan worden het deze maand drie verhalen op Amazon. Het laatste verhaal ga ik eerst nog verder uitschrijven en dan even denken wat ik daarmee ga doen. -Mijn inzending voor schrijf&huiver vorige week donderdag verstuurd. Ik heb me vooral op de eerste tien pagina's die ingestuurd moesten worden gericht. -Gisteren de verhalen voor de Fantastels weer opgepakt. Het nieuwe verhaal begint het einde te naderen.

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hier gaat de tijd weer eens te snel ;)
:lol: Ik geloof dat ik in dezelfde tijdzone zit als jij...
Vorige week vanwege het overlijden van de hond niet veel geschreven, deze week ben ik het weer aan het oppakken.
Wat sneu, Calenzia! Veel sterkte.

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Laatste week van september. Hoe gaat ie allemaal?

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
* Verder gaan met herschrijven van mijn roman "Droomspiegels en scherven" --> volop mee bezig * Wedstrijden: - Zinniger Zinnen (deadline 30/09) --> ik realiseerde me gisteren dat de deadline al over een week is, dus ben maar snel verder gegaan met schrijven. - Fantastels (deadline 31/10) --> bezig met eerste versie van verhaal A --> bezig met tweede versie van verhaal B * Een paar oude kortverhaaltjes overtypen/herschrijven --> één blz van één verhaaltje gedaan * Lezen: Gulliver's Travels --> nog steeds niet ver geraakt Eventueel ook nog: * Verhalenbundel: - selectie herbekijken - indien nodig nog verhalen herschrijven - synopsis - begeleidende brief * Slaapwandelen met draken (laatste kwart af schrijven of toch maar eerst beginnen met wat ik al heb herschrijven?)

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
* Verder gaan met herschrijven van mijn roman "Droomspiegels en scherven" --> volop mee bezig * Wedstrijden: - Zinniger Zinnen (deadline 30/09) - Fantastels (deadline 31/10) --> bezig met eerste versie van verhaal A --> bezig met tweede versie van verhaal B * Een paar oude kortverhaaltjes overtypen/herschrijven --> één verhaaltje gedaan * Lezen: Gulliver's Travels --> nog steeds niet ver geraakt Eventueel ook nog: * Verhalenbundel: - selectie herbekijken - indien nodig nog verhalen herschrijven [b]--> nog één verhaal te herschrijven - synopsis - begeleidende brief * Slaapwandelen met draken (laatste kwart af schrijven of toch maar eerst beginnen met wat ik al heb herschrijven?)