Lid sinds

16 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik begin eindelijk aan mijn autobiografie ! Zijn er leden met ervaring en handige tips?

Ik ben een nieuw lid hier omdat ik informatie zoek wat betreft het schrijven van een autobiografie. Ik heb al wat ervaring vanuit mijn jeugd met het schrijven van verhalen en gedichten. Maar heb nu, na een zeer turbulent leven, de drang om alles op te schrijven en eventueel uit te geven. Een en ander ook vanuit een oogpunt van maatschappelijk belang omdat mijn verhaal vele mensen en vooral de jeugdigen een boeiend inzicht zullen geven in zo'n spannend en gevaarlijk leven, maar meteen ook een afschrikwekkende waarschuwing uitdraagt. Ik wil het verhaal zowiezo voor mijn kinderen en nageslacht vastleggen!

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
@Ros: dat weet ik. Autobiografisch schrijven zal het dan wel zijn. Maar ik heb expres gekozen om het zo te doen. Namelijk: puur autobiografisch was - natuurlijk- niet interessant genoeg. Het moest in een iets andere vorm gegoten worden. Dus heb ik er een verhaal van gemaakt. Met op waarheid beruste facetten. Zo is het commerciëler geworden. @RonV: doe dan alsjeblieft maar voorzichtig! Toevallig vandaag weer gelezen: getuige bij Holleeder thuis beschoten om te intimideren. Gezellig. Je kent zeker ook het Italiaanse verhaal van de Octopus? Dat vond ik wel mooi.