Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Uitgeverij Leviathan zoekt auteurs

Beste bezoekers van Schrijven Online, Uitgeverij Leviathan is een kleine, zelfstandige uitgeverij in oprichting die vanaf 2012 literaire fictie en non-fictie zal publiceren. We zoeken nog schrijvers die hun werk aan ons willen toevertrouwen. Mocht u meer informatie willen, of een werk hebben geschreven dat u bij ons zou willen uitgeven, dan vernemen wij dat graag van u. Bij voorkeur ontvangen we niet direct een heel manuscript, maar eerst een mail met een omschrijving van uw werk en enige biografische gegevens. We zien uw reactie graag tegemoet. U kunt uw mail zenden aan: redactie@uitgeverijleviathan.nl Met vriendelijke groet, Frank Norbert Rieter

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Shadowling: - als TenPages auteur is mij een uitgever beloofd die het klappen van de zweep kent, geen nieuwkomer op de markt. - willen schrijvers nog wel een manuscript insturen als de uitgever zelf geen stem heeft in zijn fonds, maar zich uitsluitend door het geld laat verleiden?
Uitsluitend door het geld laat verleiden? Dat vind ik een beetje kortzichtig. Natuurlijk niet. Dat ze een startkapitaal krijgen, is een luxe. Een vergoeding voor de kosten. Maar de uitgever kijkt wel naar de inhoud van een dergelijk manuscript, want startkapitaal of niet, als het kut is, zal het niet verkopen. Subjectief gezien, uiteraard. Dus ja, eigenlijk laat een uitgever zich wel verleiden door geld, maar dan hebben we het over de opbrengst en niet over het startkapitaal. Ik denk dat, al dan een nieuwkomer, het wel het proberen waard is. Dan doen wij als schrijvers toch altijd? Proberen?

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat heeft de uitgever niet anders gefrormuleerd, maar er iets aan toegevoegd. Kwaliteit staat voorop. Het zou ook wel heel stom zijn als dat niet zo was. Ik begrijp niet dat je mijn manier van reageren min noemt in plaats van het als een grap op te vatten. Over min reageren kan ik heel veel andere voorbeelden noemen, maar ik ben niet zo min omdat te doen. Min-naar.
Je maakt dan erg slechte grappen, als ik zo vrij mag zijn. Hopen dat je geen chicklits schrijft.

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Okay, my lips are sealed. Jammer, maar je hebt gelijk. Ik kijk wel uit naar de antwoorden van Leviathan.