Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ontdek je schrijftalent

Ik heb eindelijk eens besloten om een online workshop te doen. Mijn streven is om dit jaar toch echt eens wat verder te komen met mijn schrijfontwikkeling en dit is mijn voornemen voor 2008. Ik heb me gisteren ingeschreven voor: Ontdek je schrijftalen van schrijven online. Nu ben ik benieuwd of er hier ook iemand anders aan meedoet of heeft meegedaan? En wat vind je ervan? Het zal nog wel even duren voordat ze de eerste les mailen maar ik heb er veel zin in. Vandaar mijn vragen aan jullie.

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Jeanet, Ja, ik heb dat stuk van parkeerterein en supermarkt al gedaan. Ben benieuwd wat Louis ervan vind, als ik zijn reactie heb, laat ik het jullie weten.

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik moet de cursus ook nog steeds doen, misschien dat ik hem binnenkort ga bestellen! (ligt even aan een aantal dingen) :)

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Eindelijk na een korte onderbreking heb ik Maandag de dialoog op het parkeerterrein bij de supermarkt ingestuurd. Vandaag kreeg ik de feedback en correcties over deze les en ik moet zeggen dat ik tot nu toe al het één en ander geleerd heb. Ik kreeg nu veel meer te horen wat ik goed had gedaan en natuurlijk zijn er nog wel een paar punten waar ik wat aan kan doen maar voor mijn gevoel gaat het dus nu de goede kant op. Ik leer hier dus echt wat van. Laten we eerlijk zijn dat als ze je goede punten ook bespreken dat voor je zelf ook goed is. Ik krijg nu het gevoel dat het dus wel in me zit maar moet er even goed uitkomen. :wink: Noekie, Als het even kan zal ik het je zeker aanraden. :thumbsup:

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ noekie en Jeannet. Ik ben nu klaar met de online cursus en heb het eindrapport gekregen. Ik moet zeggen dat Louis echt tijd besteedt aan opmerkingen en conclusies met aanbevelingen. Ik ben er erg tevreden over en vind het jammer dat ik het nu 'af' heb. Ik zou wel meer online willen doen met Louis als docent. Ik kan het iedereen van harte aanbevelen. het is het geld dubbel en dwars waard.

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Jacqueline, Leuk om dat te lezen. Ik ben nu met de laatste les begonnen en ben ook wel benieuwd naar het eindraport. Maar goed eerst deze les en zoals ik het al even vluchtig heb bekeken ben ik daar nog wel even mee bezig.

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zit nu te twijfelen of ik deze zal doen of de korte verhalen schrijven van de online academie.. Poezie en toneel heb ik niet zoveel mee, column vind ik wel erg leuk, maar daar is ook weer een eigen cursus van, dus ik twijfel nog wat ik zal doen..

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb mijn eerste les inmiddels binnen gekregen. Ik ben heel benieuwd wat ik ga schrijven (haha, dat is vast het writersblock waarmee ik gelijk kennis maak ;) ). Nu moet ik nog even wachten tot morgen de supermarkt open gaat om wat inspiratie te kopen ;).

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk dat je ook de cursus doet :thumbsup: Maar de insperatie hoef je niet te kopen in de supermarkt, doe gewoon je boodschappen en ondertijd komt de insperatie gratis naar je toe. :nod: Succes.

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Laat je dan hier weten wat je mening daar van is? Misschien dat ik dat ook nog ga doen vandaar dat is graag je mening van wil weten.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nog steeds erg leuk om te horen wat jullie van de cursus leren. Ik vraag me nu steeds meer af of ik 'm niet ook een keertje ga doen :)

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@gewoon Aart Je vraagt je toch meestal af bij een cursus is het wel of niet geschikt voor mij? En dan is dit toch leuk om de mening van anderen te horen. En ik hoop ook dat als iemand een cursus doet of gedaan heeft hier zijn of haar reactie er op te plaatsen.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Jeanet: ik dus meestal niet, let helemaal niet op cursussen :P maar wou dus zeggen dat ik door jullie reacties van mening verander :)

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja :) als ik hoor hoe goed Louis commentaar geeft ben ik bijna om. Daar leer je nog eens wat van! :)

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi allemaal. Ik heb net de reactie van Louis gelezen over mijn supermarkt verhaal. Ik kreeg inderdaad erge goede aanwijzingen erover. Ik moet vooral nog wat aan mijn dialogen werken. Te vaak uitroeptekens enz. Ik zie wel op tegen de volgende opdrachten. Dat zijn me een killootje of wat en niet van de gemakkelijkste. als ik wat ruimte in mijn koppie heb zal ik me er eens opstorten. Fijn dat je zulke goede eindcommentaar kreeg Jaqueline. Ben benieuwd naar de mijne. Het is een echt goede cursus Wausekuikentje. Als je de tijd ervoor hebt zou ik het eens doen. ============================================ Een plastic tas strak opvouwen en dan tot een rolletje rollen. :wink: Elastiekje eromheen en je kunt het overal in meenemen. Zo kun je altijd je afval meenemen. :unibrow: Wees niet te groots. Ruim bij een mooi stuk natuur ook eens iets van een ander weg. :nod: Let in parken wel op parkwachters. Helaas niet herkenbaar aan uitgestoken tong of witte dwangbuis. :eek: Zij hebben liever zwerfafval dan dat iemand de vuilnisbakken gebruikt. :retard:

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb de cursus inmiddels afgerond, ik vond het leuk dat je voor de laatste opdracht vrij was om zelf de vorm te bepalen, wat voor mij een kort verhaal werd. Ik heb goede feedback ontvangen waar ik iets mee kan en daarnaast heb ik ontdekt dat ik het schrijven van korte verhalen erg leuk vind. Ook heb ik, zoals de cursusnaam al een beetje doet vermoeden, ontdekt waar mijn sterke punten liggen en de punten waaraan ik nog zou kunnen werken. Erg handig dus! Ik vond het heel leuk en leerzaam. Dit was mijn allereerste schrijfcursus en omdat het goed is bevallen, ga ik misschien meer korte cursussen volgen (met de nadruk op kort, want dat beviel me ook erg goed).

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk Ajstinad, te horen dat je er veel aan hebt gehad. Ik heb deze cursus ook net afgerond en heb er ook heel wat aangehad. Zeg maar een flinke riem onder het hart.

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb nog altijd geen cursus besteld. Al dat verhuizen duurt nog ff :) Als ik straks weer gewoon al mn spullen in kasten heb zitten (leef nu zo ongeveer uit dozen), heb ik weer inzicht in alles en wat meer orde. Nu is het teveel chaos om goed te gaan zitten voor een verhaal. Ook weer aan de studie, wat tijd kost, maar ik hoop rond november zo'n beetje echt toe te zijn aan een cursus! En ik denk dat het dan toch de cursus schrijven voor kinderen gaat worden als eerste! Maar jullie horen nog wel van me als ik eindelijk gesetteld ben enzo :)

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wij wachten af hoe je het zal gaan met de cursus. Hopelijk is het leven uit dozen voor jou gauw voorbij.

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Laat ik dit onderwerp eens even weer naar boven halen. Ben benieuwd wie er tot nu toe allemaal aan deze cursus hebben meegedaan. :thumbsup: Dus als je wat te vertellen hebt ik hoor het graag. Ik heb na een kleine oponthoud eindelijk mijn laatste opdracht verstuurd en nu afwachten wat het eindrapport zal zijn. :paranoid: Wat er ook uitkomt ik heb er wel veel van geleerd en dat is toch de bedoeling. En straks als ik de uitslag heb eens kijken wat ik dan het beste kan doen om me verder te ontwikkelen in het schrijven.

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het is alweer een hele tijd geleden dat hier iets geplaatst is, maar mijn vraag past wel bij dit onderwerp. Ik wil namelijk ook misschien de cursus Ontdek je schrijftalent gaan doen, maar waar ik nu nieuwsgierig naar ben, is hoeveel uren jullie ongeveer nodig hebben om deze cursus te doen. Het lijk me een hele leuke cursus, maar ik moet komend jaar ook nog een opleiding voor mijn werk doen, dus de tijd is beperkt, vandaar... Ik ben overigens nieuw hier en ik vind het heel interessant te lezen wat iedereen te melden heeft!

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Wie is er nu nog bezig met de cursus "Ontdek je schrijftalent?" Ik ben pas halverwege en ik heb het idee dat ik de enige ben. Dat zal toch niet zo zijn? vrg