Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ontdek je schrijftalent

Ik heb eindelijk eens besloten om een online workshop te doen. Mijn streven is om dit jaar toch echt eens wat verder te komen met mijn schrijfontwikkeling en dit is mijn voornemen voor 2008. Ik heb me gisteren ingeschreven voor: Ontdek je schrijftalen van schrijven online. Nu ben ik benieuwd of er hier ook iemand anders aan meedoet of heeft meegedaan? En wat vind je ervan? Het zal nog wel even duren voordat ze de eerste les mailen maar ik heb er veel zin in. Vandaar mijn vragen aan jullie.

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nu de eerste eindoefening is vandaag op de mail gegaan. Ben nu ik eindelijk de knoop heb doorgehakt om een cursus te volgen ook benieuwd wat de eerste indruk van ze zal zijn. Maar goed daar moet ik nog even geduld voor opbrengen, het is namelijk nog geen vijf minuten geleden verstuurd. Ben nu nog heel tevreden over de cursus maar als dat ook nog zo is als ik de reactie van hun heb gelezen? :unibrow: ;) Als ik de eindoefening terug krijg dan sturen ze gelijk de tweede les mee. :nod:

Lid sinds

18 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallooooooooo! Dat heb je snel gedaan, ik dacht dat je wel even bezig zou zijn met zo'n les. Juist omdat het er maar vier zijn. Zo ben je wel gauw door je 90 euro, ehhh... lessen heen. ;) Of ben je héééél erg ijverig? :)

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb er veel tijd in gestoken dit keer. Ik had er echt zin in. Overdag heb ik de tijd aan mezelf ben de hele dag alleen dus wat let me om er eens lekker voor te gaan. Zal met de tweede les wel niet zo snel gaan. ik hebt ook wel eens wat anders te doen. :crybaby:

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
O ja dat vergeet ik nog te zeggen .Je hebt voor de eerste les -weet niet of dat straks ook voor de volgende is- twee weken de tijd om je eindoefening op te sturen.

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
:crybaby: :crybaby: En ik heb nog steeds niks gehoord maar wel betaald, zondag al. Ik vind het niet eerlijk!

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nou ja zeg hoe kan dat nou :? Het ging bij mij echt snel. Of zouden ze veel aanvragen voor de cursus hebben gekregen? Ik hoop voor je dat je het vandaag nog krijgt misschien leest Louis dit wel en drukt hij nog even gauw voor je op de knop verzenden. :nod:

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat zou heel leuk zijn. Maar voor de zekerheid effe chekke of het bedrag wel is afgeschreven. Moet manlief doen want ik doe zoiets nooit.

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Soms duurt overmaken ook een dag of 3 voordat het bij de ander zichtbaar is, dus kan best dat ze het geld nu pas hebben bijvoorbeeld :)

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het raadsel is opgelost als sneeuw door de blanke zon: de eerste les is binnen. Jeanet, wat is jouw eerste indruk van de les? Ik ben een nogal kritische docent, dus op het voorwoord heb ik al enige kritiek, heer Stiller. Inhoudelijk zeg ik nog niets over. Vraag: zouden armlastige studenten en werkelozen onder ons dit 'studiemateriaal' mogen lenen? Ik denk niet in de oorspronkelijke vorm, maar een persoonlijke samenvatting ervan?

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Gelukkig nu kun jij ook beginnen. En weer een mysterie minder :) Op de vorige pagina hier heb ik al mijn mening gezet. Ik ben tot nu toe zeer tevreden heb er tot nu toe al wat van opgesoken. Ik ben geen docent dus kijk er misschien als leerling wat anders tegen aan ;) Maar vraag me nu wel af wat jou enige kritiek is op het voorwoord. Ga het nog eens aandachtig doorlezen.

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Vrijdag heb ik de eerste les terug gekregen. Heb veel aan het commentaar. Ik zie de dingen ook beter nu het ook bij de tekst staat. Je krijgt eerst een korte omschrijving van je verhaal. met daarbij wat ze er van vinden en in je verhaal zelf hebben ze het commentaar er bij gezet. Ook markeren ze je sterkste stukjes. Helaas had ik ook een foutje erin die ik wel kon voorkomen. Wist het. Ik schrijf soms teveel op iets dat de lezer zelf ook kan bedenken. Tja moest ik zelf al hebben geschrapt. Het was ongeveer dit: Samen liepen wij via de kassa naar buiten. Tja als het in een winkel afspeelt kun je ook schrijven: Samen liepen we naar buiten. Via de kassa is ook al hoefde ze niet afterekenen wel door iedereen te bedenken. Maar heb er dus veel aan gehad en ben ook van plan om het verhaal te herschrijven met het commentaar er in verwerkt. Ga nu dichten en dat is niet mijn sterkste kant denk ik maar wie weet? De uitleg is goed dus zal er wel wat uit mijn toetsen tikken.

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb mezelf vrijdagavond voor schrijven online academie opgegeven. Manlief heet meteen betaald, maar ik heb nog geen cursus ontvangen terwijl ik er zo'n zin in heb. Moet je echt een gedicht maken Jeanet? Ik ben erg slecht in dichten, meestal is het een beetje rijmelarij.

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, maar ze leggen je veel uit en zo kun je nog ontdekken dat je misschien wel een geboren dichter bent. :lol: Je krijgt hier zo als op de site te zien verschillende onderwerpen ook column en dichten enz zo krijg je een inzicht wat het beste bij je past en waar je het meest zelf voor voelt. Het heet niet voor niets Ontdek je schrijftalent. Hopelijk ontvang je gauw je eerste les. Laat je even weten wat jou reactie er op is?

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Wonderer, Hm, en deze cursus is 99 euro? Even onthouden, denk ik, voor na de marathon... En als je lid bent van schrijven online plus krijg je 10 euro korting. En dat is weer mooi meegenomen.

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik hoop wel dat deze volgende maand nog aan te vragen is! Weet iemand dat? Want er staat 'op dit moment te volgen' endat er elke 2 maanden nieuwe cursussen zijn enzo.. Dus ik hoop maar dat het nog kan volgende maand!

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Noekie, Dat kan volgens mij wel. Ik meen dat ze er mee bedoelen dat er nog meer cursussen bij zullen komen. Ik had dat volgens mij ergens op Schrijven Online Plus gelezen. Maar als je het zeker wil weten kun je ze toch even een mail sturen? Dat is toch noch vrijblijvend, en kun je volgende maand alsnog beslissen.

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tuurlijk, Noekie. Ze gaan toch geen cursus ontwikkelen om hem maar twee maanden te gebruiken. Volgende maand komen er vast extra cursussen bij.

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, ik heb net de eerste opdracht gemaild. Ik heb totaal geen inzicht hoe mijn schrijfsel nu beoordeeld gaat worden. Ik voel mij daar nu wat onzeker over. Van de andere schrijfcursussen, real life weet je wie je docent is en nu stuur ik het zomaar mailland in. Vreemde ervaring. Jeanet, ik had geen kritiek op het voorwoord van de cursus zelf, het was een paar opmerkingen over het berichtje in de mail bij de aankondiging dat er een les in zat enzo. meer niet, dus niet op de cursus zelf.

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Maar als er naar het schrijven gekeken wordt en je weet dat het een ervaren persoon is dan maakt het toch niet uit dat je hem niet kent? Ben je lid van schrijven online Magazine? En kijkt Lois Stiller jou werk na? Want zijn foto staat in het Magazine, ken je hem in iedergeval van gezicht :wink: Maar nu snap ik wat je bedoelde. :nod:

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb mezelf vrijdagavond voor schrijven online academie opgegeven. Manlief heet meteen betaald, maar ik heb nog geen cursus ontvangen terwijl ik er zo'n zin in heb. :nod: Met bovenstaande bedoel ik dus dat we de link hebben aangeklikt van: "Jullie mogen het geld van onze rekening afhalen." :) Nu krijgen we een factuur in de bus. Ze hebben toch liever dat we het zo betalen. :? Ik snap dat niet, zet dan niet die mogelijkheid in je aanbieding. Nu heb ik nog niet de cursus in huis. Zucht. :\\

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Pehamo, je hoeft echt niet 3x in 1 topic zielig te gaan doen dat je de cursus nog niet hebt.. Een keer, oke, daarna als je hem hebt weer. En als je het niet eens bent met de manier hoe het gaat, dan moet je niet bij ons zijn.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heeft je man wel goed betaald, is 't wel afgeschreven bij jullie? Anders kan je beter ff 't contactforumulier invullen (zie overzicht forum, helemaal onderaan, bij 'Over de Site' zie je in de beschrijving 'Contactforumlier' staan in t rood, klik daarop).

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je wel voor de informatie Waus, en wanneer laat je Aart eindelijk gaan? :ninja: ze willen al losgeld gaan betalen. :crybaby: Ik vind mezelf helemaal niet zielig of klagerig Noekie. Ik geef alleen de stand van zaken door en als er weer iemand zich wil opgeven voor de cursus dan weten ze wat je beter niet kan doen. :D

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dit gaat nog het zelfde als lid worden van schrijven plus. Dat zij het geld van je rekening halen dat komt nog maar is nu nog niet zo ver. Maar heb je telebankieren Pehamo dan hebben ze het geld dezelfde of de volgende dag al en krijg je ook je cursus.

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor de tip Jeanet, Ik zal straks eens kijken wat het snelste gaat. :)

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hehe, eindelijk is de cursus betaald via de bank en nu maar afwachten. Heb je nog leuke dingen over de schrijfcursus te vertellen Jeanet? :)