eigen(is)aardig

9 mei 2011 - 10:47
Ik ben eigenaardig (volgens sommige leden), maar eigen is ook aardig. Ben hier al eerder geweest. Heet mezelf in ieder geval welkom!

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
9 mei 2011 - 15:32
Nee, het topic bewijst alleen dat eigen iets beweert, verder niets. Gedane zaken nemen geen keer; dus laat a.u.b. rusten wat was, en wees en blijf in het heden <- voor wat het forum betreft.

9 mei 2011 - 15:35
Ho, ho, je zou aardig blijven. Beloofd is beloofd. Open nu maar eens een boekpresentatie, :p want je bent niet aardig als je niet zegt hoe het boek heet :ninja: en waarom het er nu ineens is, terwijl je eerst dacht dat het op de lange baan was (dacht ik, of ik vergis me?) en waarom je niet bij je 'eigen' boekpresentatie was, maar in Berlijn zat en zo. Vertel even over het proces, hoe het er toch kwam. Dat willen we weten.
Uiteraard blijf ik aardig. Ik ben nog te 'nieuw' om een boekpresentatie te openen. Misschien doe ik dat wel, misschien ook niet. Ik zat in Berlijn omdat ik die vakantie een paar maanden geleden geboekt had. En ineens wilde de uitgeverij dit oorlogsboek voor Bevrijdingsdag en Moederdag in de winkel hebben liggen. Dat vond ik niet erg. Het was ook alleen maar een soort uitreiking. Duurde in totaal twee minuten. Er waren tien mensen aanwezig.

9 mei 2011 - 15:39
Nee, het topic bewijst alleen dat eigen iets beweert, verder niets. Gedane zaken nemen geen keer; dus laat a.u.b. rusten wat was, en wees en blijf in het heden <- voor wat het forum betreft.
eigen (verleden) = eigenisaardig (heden)

ema

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
9 mei 2011 - 15:59
Hoezo te nieuw voor een boekpresentatie? Ik ben ook benieuwd. Is dit een ander boek dan waar je eerder wel eens iets over hebt verteld?

Lid sinds

19 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
9 mei 2011 - 16:17
Hoi eigen(isaardig), Leuk dat je terugbent. Ik ben ook aardig. Hallo http://img.smileys.nl/203/bye.gif Maar... ik hoop dat je hier niet bent gekomen om te benadrukken hoe erg het hier allemaal is sinds AMK weg is. Je hebt dat nu namelijk al drie keer gezegd in dit topic. What's done is done. Wie weet komt er ooit een vervanger in een andere vorm (we werken aan een grondige herziening van de hele site), maar laten we positief blijven ok?

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
9 mei 2011 - 17:45
TOS doen we al elders, Scarlet.
O ja, op jullie afgesloten voetbalsite, als ik het goed heb. :) Het is al aardig druk in dit topic. Je berichtenaantal is ook al omhoog geschoten, zie ik. Gelukkig maar, want Eigen met maar 9 berichten op zijn naam was geen gezicht. :D

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
9 mei 2011 - 17:46
Gaan we zo door? :D
Jij bent ook aardig, hoor Tja. ;) Denk maar niet dat we jou vergeten, we zijn veel te bang dat jij ons dan zult vinden. :D

9 mei 2011 - 17:51
TOS doen we al elders, Scarlet.
O ja, op jullie afgesloten voetbalsite, als ik het goed heb. :) Het is al aardig druk in dit topic. Je berichtenaantal is ook al omhoog geschoten, zie ik. Gelukkig maar, want Eigen met maar 9 berichten op zijn naam was geen gezicht. :D
Nee, die afgesloten voetbalsite was van vorig jaar. Onze geheimzinnige schrijverssite is pas van dit jaar. Ik ben zo blij jou weer te zien, Scarlet :o

9 mei 2011 - 17:52
Welkom (terug), eigenisaardig. :D Mijn complimenten voor dit topic!
Dank je wel, Spirit! Ik heb er ineens weer een dagtaak bijgekregen :confused:

Tja

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
9 mei 2011 - 17:53
Slijm is niet smakelijk. Je hebt gelijk, Scarlet. Eén verkeerd woord en ik ga op stap. :ontopic: Tja. Oké, even weer vergeten. :confused:

9 mei 2011 - 17:56
Slijm is niet smakelijk. Je hebt gelijk, Scarlet. Eén verkeerd woord en ik ga op stap. :ontopic: Tja. Oké, even weer vergeten. :confused:
Ga je op stap?

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
9 mei 2011 - 17:58
Ach, iedereen moet zichzelf bezig houden en iedereen doet dat op zijn eigen manier.
Met de nadruk op dat "eigen". ;)
Nee, die afgesloten voetbalsite was van vorig jaar. Onze geheimzinnige schrijverssite is pas van dit jaar. Ik ben zo blij jou weer te zien, Scarlet
Oehhh... een geheimzinnige schrijverssite waar IK niets vanaf weet...?! Och, onkruid vergaat niet, hè. Mij krijgen ze hier voorlopig niet weg. Ik ben ook echt blij jou hier weer te zien, lieve Eigen. Het was hier leeg zonder jouw opdringerige bemoeienis en gekke ideeën - en dat is een compliment. Nooit gedacht dat ik dat nog eens zou zeggen.