Je schrijfdoelen voor maart 2011?

Februari zit er bijna op, tijd voor een nieuw topic: Wat zijn je schrijfdoelen (of intenties) voor maart, evt. met het oog op een groter jaardoel? Sta ook eens stil bij de afgelopen maand: hoe is het gegaan? Waar ben je blij mee en wat zou je nu anders aan willen pakken? Probeer je doel(en) zo behapbaar en concreet mogelijk te maken. Verder kun je hier ook je vorderingen bijhouden. Inspirerend citaat van de maand: 'Write. Remember, people may keep you (or me) from being a published author but no one can stop you from being a writer.' - Katherine Neville Veel schrijfplezier! https://mail.google.com/mail/e/364

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Schaduwzijde: Herschrijven wil niet zo lukken, ik laat het even rusten. Kinderen van Sirius: Ik zit nu op zo'n 12.000 woorden deze maand, en ben nog zo'n 12.000 woorden verwijderd van het einde. Ik wil me eerst volledig daarop toeleggen voor ik iets anders doe. Dan krijg ik het hopelijk deze week nog af.
28 maart 2011 - 10:48

Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heb dit weekend mijn essay afgerond en een start gemaakt met het herschrijven van een Amerikagedicht. Wil ik morgen klaar hebben om mijn gestelde doel te halen deze maand. Heb al besloten om volgende maand in ieder geval twee Amerika gedichten te herschrijven en een poging wagen om mijn project een ander van de aarde af te ronden en publicabel te maken.
28 maart 2011 - 13:15

Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Van het weekend kreeg ik opeens inspiratie voor nieuwe korte verhalen, wat er in resulteerde dat ik weer drie beginnetjes voor verhalen aan mijn Beginnetjes voor verhalen- map kan toevoegen... het zou leuk zijn als ik ook ooit eens ideeën voor eindes van verhalen zou krijgen... -_-'
28 maart 2011 - 15:51

Van het weekend kreeg ik opeens inspiratie voor nieuwe korte verhalen, wat er in resulteerde dat ik weer drie beginnetjes voor verhalen aan mijn Beginnetjes voor verhalen- map kan toevoegen... het zou leuk zijn als ik ook ooit eens ideeën voor eindes van verhalen zou krijgen... -_-'
Haha jij ook al :P. Ik heb dus ook een paar ideeen voor korte verhalen, ben er nu met 1 bezig heeft nu 298 woorden xD. Mijn doel is nu nog voor deze maand om het aantal tussen de 500 en 1000 te krijgen. Ps: eventueel kan ik je in mijn lijstje houden en kan ik met je meedenken voor het einde van een verhaal.
29 maart 2011 - 10:19

Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
- Heb inmiddels versie 3 van mijn ms klaar! - Het uitgeven stel ik uit tot eind van het jaar. Wil nu toch illustraties bij mijn verhaal zoeken/maken en het niet "afraffelen". - Het proeflezen is even blijven liggen i.v.m. persoonlijke dingen. - Opstart nieuw jeugdboek is gedaan. Blijft alleen even liggen i.v.m. een dwars HP. - Lenteverhaal staat in de steigers, meer ook niet.
- Deze week versie 5 van mijn ms (jeugdboek) afronden. - Verder gaan met proeflezen - Het lenteverhaal skip ik van mijn lijstje, evenals het zomerverhaal voor de Margriet (was voor het weekend daaraan begonnen), omdat ik mijn tijd en energie liever steek in het afronden van mijn eigen ms. - Ik ga deze week ook verder met het informatieve deel van mijn ms en dat is heftig omdat het me persoonlijk erg raakt. De rest is voor april. Maar ik ben niet ontevreden met wat ik deze maand voor elkaar heb gekregen, nl 3 herschrijvingen van mijn ms!
29 maart 2011 - 10:54

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Belangrijkste doel voor deze week: - gedichtenillustratie afronden Als ik voldoende tijd heb: - verder met manuscript X - manuscript Y naar 1 à 2 Nederlandse uitgeverijen sturen (liefst nog naar 4)
Gedichtenillustratie af! :)
29 maart 2011 - 15:03

Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Van het weekend kreeg ik opeens inspiratie voor nieuwe korte verhalen, wat er in resulteerde dat ik weer drie beginnetjes voor verhalen aan mijn Beginnetjes voor verhalen- map kan toevoegen... het zou leuk zijn als ik ook ooit eens ideeën voor eindes van verhalen zou krijgen... -_-'
Haha jij ook al :P. Ik heb dus ook een paar ideeen voor korte verhalen, ben er nu met 1 bezig heeft nu 298 woorden xD. Mijn doel is nu nog voor deze maand om het aantal tussen de 500 en 1000 te krijgen. Ps: eventueel kan ik je in mijn lijstje houden en kan ik met je meedenken voor het einde van een verhaal.
Nah bedankt, maar ik bedenk m'n eindes liever zelf, dat geeft meer voldoening. ;) Ik ben ervan overtuigd dat voor elk van de 'beginnetjes' ooit een passend einde bedenk... (A)
29 maart 2011 - 16:27

Van het weekend kreeg ik opeens inspiratie voor nieuwe korte verhalen, wat er in resulteerde dat ik weer drie beginnetjes voor verhalen aan mijn Beginnetjes voor verhalen- map kan toevoegen... het zou leuk zijn als ik ook ooit eens ideeën voor eindes van verhalen zou krijgen... -_-'
Haha jij ook al :P. Ik heb dus ook een paar ideeen voor korte verhalen, ben er nu met 1 bezig heeft nu 298 woorden xD. Mijn doel is nu nog voor deze maand om het aantal tussen de 500 en 1000 te krijgen. Ps: eventueel kan ik je in mijn lijstje houden en kan ik met je meedenken voor het einde van een verhaal.
Nah bedankt, maar ik bedenk m'n eindes liever zelf, dat geeft meer voldoening. ;) Ik ben ervan overtuigd dat voor elk van de 'beginnetjes' ooit een passend einde bedenk... (A)
haha :D, dat is ook beter :P. Succes ermee ;).
30 maart 2011 - 17:57

Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jaaa, ik heb versie 5 van mijn ms vandaag afgerond. Nu nog een laatste proeflezer inschakelen en dan illustraties en kaft ontwerpen. Ben intussen ook al goed op weg met het informatieve deel. Gaat lekker hier! :)
30 maart 2011 - 22:06

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nog zo'n 8.000 woorden te gaan voor mijn manuscript, gaat vanavond niet meer lukken maar hopelijk wel dit weekend nog. Pas als ik daarmee klaar ben, begin ik aan schrijfdoelen voor april.
31 maart 2011 - 9:35

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ga het niet redden, het herschrijven van het totale manuscript. Heb wel goede stappen gemaakt: zes hoofdstukken herschreven en het verhaal eindelijk goed ingedeeld in hoofdstukken. Die moet ik deels herschrijven deels opnieuw schrijven. Leuke klus voor april dus!
31 maart 2011 - 10:44