Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfgroep?

Beste allemaal, Graag zou ik een schrijfgroep beginnen op internet, of in de buurt van Doetinchem. Zelf zou ik eventueel een forum hiervoor op kunnen zetten, dat is geen enkel probleem. Ikzelf ben net 23 jaar geworden en vind het leuk om te schrijven. Momenteel wacht ik op het ontvangen van mijn schrijfcursus 'Korte Verhalen en Romans' van het NTI. Op school heb ik altijd al veel verhalen/opstellen geschreven en heb hier altijd veel plezier in gehad. Graag wil ik dus ook deze hobby oppakken en tips krijgen (en geven voor zover ik kan) van andere schrijvers. De mensen die interesse hebben in de schrijfgroep kunnen hier reageren of mij een persoonlijk bericht sturen. Groetjes, Evelien

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat is er toch met Evelientjeh aan de hand, ik ga me bijna zorgen maken. Heeft iemand nog zo'n schrijfwijzer over? Een oude versie ofzo, lijkt bijna onmisbaar. Ik neem hem graag over. @ Eliesje: ben je voor uitgeverij Nino een kinderverhaal aan het schrijven?

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Tanja, Nee, ik ben voor Nino (nog) niet aan de slag, ik zag dat pas sinds ik hier op 't forum kom en denk nu aldoor na over een spannend hoofdpersoon :) Ik heb op kinderboekgebied alleen een paar verhalen geschreven en ben vorige week eindelijk begonnen aan het boek (ik hoop dat het een boek wordt :lol: ) dat al een half jaar door mijn hoofd spookt. Maar nu zag ik dat voor Nino dus ook. Ik heb tot nu toe alleen korte verhalen geschreven en nog meest voor volwassenen, maar voor kinderen lijkt me gewoon heel erg leuk. Ik moet 'alleen' even uitvinden of ik daar goed genoeg in ben ;) En jij? Schrijf jij voor Nino?

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Allemaal, Ik ben eigenlijk ook wel geïnteresseerd in de online schrijfgroep. Is er nog plaats, en kan ik me gewoon aanmelden bij de Hyve? Groet, Siobhan

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
jep

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik denk dat de almachtige beheerder geen bezwaar hiertegen heeft hoor. Je merkt het anders vanzelf of je geweigerd word ;) Van mij mag het overigens wel hoor :D

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zoals ik gezegd heb dat ik zou doen, heb ik Evelien een PB gestuurd. Ze is gelukkig niet van de aardbodem verdwenen, maar heeft het momenteel erg druk met haar werk. Daarom had ze geen tijd om op het forum/internet te komen. Ze zegt wel dat ze nog steeds met het forum bezig is, en dat ze ook nog steeds heel erg graag bij de schrijfgroep wil. (Erg logisch uiteraard, anders zet je de oproep niet). Dus mensen... heb geduld. Het forum is in de maak!!

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo allemaal, Is er nog een plaatsje voor mij vrij?? Ik ben 23 jaar en dol op schrijven!! Zijn jullie al begonnen? Groetjes Nicole

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat is goed om te horen! Lang geleden dat ik hier iets gepost heb, ik hoop dat ik nog steeds mag mee doen?? wel leuk hoe meer mensen hoe meer vreugd toch?? het zal mij benieuwen hoe dit verder gaat ik wacht in spanning af! hoeveel leden tellen we al?

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo iedereen, Hebben jullie ook nog een plekje voor mij?? En kan ik me dan aanmelden op de Hyve? Groetjes Kim

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Kimmy en Psyche, Natuurlijk mogen jullie wat mij betreft meedoen. Hoe meer mensen er komen/zijn, hoe meer je van elkaar kunt leren. Maar dan zou het wel leuk zijn als de mensen die erin zitten ook enigzins actief zijn. Daar merk ik (helaas) nog niet zo heel erg veel van (al ben ik zelf wel twee weken op vakantie geweest, maar dan nog). Ik hoop dat het een gezellige, leerzame forum word. O jah, als Evelientje hier nog ergens rond loopt.... hoe ver ben jij met het maken van die forum??

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoihoi, Sorry voor de lange wachttijd.. ik schaam mij een ongeluk! Het forum is klaar. Ik heb de naam van de Hyves maar overgenomen en ik zal de link op de hyves zetten zodra ik ben geaccepteerd :D groetjes, Evelientjeh

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Yes, ik heb er zin in! Ik ben ook lang niet meer gespot op dit forum, ik was en ben druk bezig met mijn verhaal... Maar ik maak tijd vrij voor deze schrijfgroep hoor. @ kun je als je geen hyves hebt gewoon op de link klikken en je dan aanmelden?

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Psyche, ik geloof niet dat dat kan. Je moet je aanmelden op hyves om aangemeld te kunnen worden bij de schrijf-hyve. En daarnaast is het een besloten groep. Voor niet-leden van deze schrijf-hyve is niets van wat er besproken word, zichtbaar. Maar ik hoop je ook te zien op het forum ;)

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb geen hyves en ik wil ook niet lid worden er van. Zou een van jullie mij de link van het forum willen sturen via een prive berichtje? (kijkt nu heel lief)

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zal ik doen. Voor degene die nog meer geen hyves hebben moeten het ook maar even zeggen, dan stuur ik het ook naar jullie door.

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb Hyves aangemaakt maar ik snap er nog niet zo veel van. Ik ben altijd een beetje bang dat ik iets verkeerds doe en dat mijn computer stuk gaat...

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat heb ik dus ook, Psyche! Sinds mijn computer is overleden ben ik echt als de dood dat er iets gebeurt met mijn laptop.

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik weet inmiddels de link van de schrijfgroep, maar wil deze enkel via pb weggeven ;) Eliesje, Siobhan, Psyche, Kimmy en Celeste12: Willen jullie mij even mailen, zodat ik de link kan doormailen?

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb immidels van Evelien de link gehad en me gelijk aangemeld onder dezelfde naam als ik hier heb. Misschien is het handig dat iedereen dezelfde forumnaam neemt als op dit forum?

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Echt balen!, mijn hotmail post kan ik al geruime tijd niet openen!. Misschien als je de naam van het forum vermeld en ik daar naar toe surf. (kan dat wel??) @ dezelfde naam gebruiken vind ik geen probleem. Het lijkt me wel het beste om te doen. (Zou ik anders ook de link kunnen krijgen?).

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb immidels van Evelien de link gehad en me gelijk aangemeld onder dezelfde naam als ik hier heb. Misschien is het handig dat iedereen dezelfde forumnaam neemt als op dit forum?
Ha FBG, ik heb je gezien. Ik heb het ook gedaan hoor, maar dan zonder eurotekentje. Die was nog vrij :lol:

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Speciaal voor Spyche ;) Ik post de link even hier, maar dan haal ik de post nadat jij m hebt (moet je wel ff zeggen) weer weg. Ik weet namelijk niet of het toegestaan is dat ik m hier neer zet duss.... Misschien kun je ook een gmail adres aanvragen... heb je wel weer een email ;) link verwijdert...

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Okee, hartstike bedankt voor deze link!. Ik heb hem opgeschreven. Bedoel je met een gmail dat ik hier bij mijn account een mail kan aanvragen of bedoelde je die niet ?.