Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfgroep?

Beste allemaal, Graag zou ik een schrijfgroep beginnen op internet, of in de buurt van Doetinchem. Zelf zou ik eventueel een forum hiervoor op kunnen zetten, dat is geen enkel probleem. Ikzelf ben net 23 jaar geworden en vind het leuk om te schrijven. Momenteel wacht ik op het ontvangen van mijn schrijfcursus 'Korte Verhalen en Romans' van het NTI. Op school heb ik altijd al veel verhalen/opstellen geschreven en heb hier altijd veel plezier in gehad. Graag wil ik dus ook deze hobby oppakken en tips krijgen (en geven voor zover ik kan) van andere schrijvers. De mensen die interesse hebben in de schrijfgroep kunnen hier reageren of mij een persoonlijk bericht sturen. Groetjes, Evelien

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, dat bedoel ik. Of bij hotmail een nieuwe (het word dan wel live erachter). Of doet die site het helemaal niet bij jou?

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb al hotmail met live erachter maar die werkt op de schrijvers site niet. Ik probeer het nogmaals. (het gaat me een keer lukken, want ik wíl er gewoon bij). als dit alles niet lukt kruis ik een persoonlijke pbtje aan op deze site.

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oké. Ik heb hier op de site een gmail... Ik houd graag schrijverszaken en andere dingen apart ;) En gmail is ook wel handig in gebruik. Veel suc6 met uitproberen.. Ik zal voor je duimen:)

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Kunnen jullie al op het forum inloggen? Ik heb wel een account, maar inloggen krijg ik nog niet voor mekaar.

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat probleem heb ik nou ook de hele tijd... heb ik dan al geen account? want elke keer als ik een nieuw account wil aanmaken zegt hij dat er al iemand dezelfde naam heeft en soms ook dezelfde mail adres. Raar.

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je hebt al wel een accoutn Psyche, maar die moet eerst nog goedgekeurd worden door Evelientje. Het schiet alleen nog niet zo heel erg op :(

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Maar het gekke is juist dat er wel 4 gebruikers online waren op een bepaald tijdstip. Dat staat weer wel op de site. Vreemd...

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoe weet je dat ik wel een account heb, heeft Evelientje dat vertelt?? want als dat het geval is vind ik dat een grote opluchting, aangezien ik een paar problemen ermee had.

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
als het goed is kreeg je een bevestigingsmailtje van je accaunt met je gegevens erin. Naam en wachtwoord. Dan bestaat je account, maar daarin staat ook dat zij die alleen ng moet bevestigen. Ik hoop dat ze dat inderdaad zo snel mogelijk doet.

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi FBG, Ik kan ook nog steeds niet inloggen. Inmiddels heb ik de hoop opgegeven dat dat ooit nog gebeurt. Ik krijg oog geen respons op mijn email(s) die ik haar gestuurd heb, dus.... Als er iemand anders is die zo'n forum o.i.d. wil bouwen... ?? We hebben nu wel lang genoeg gewacht.

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben er ook helemaal klaar mee, ik was trouwens toch al niet meer zo vaak op SO omdat ik vollop bezig ben met mijn steeds groter wordende verhaal. Ik zit echter alleen te twijfelen hoe ik verder moet met mijn personages en het plot.

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Maar weer even terug komend op de vraag van Eline... ik weet echt niet hoe ik zoiets van de grond moet tillen, ik ben niet zo technisch ingestelt, ik val dus jammer genoeg al af. :D

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Psyche: Veel succes met je personages en het plot. ;) Ik hoop dat je eruit kan komen. Ik heb ook geen verstand van sites bouwen e.d. Daarom vroeg ik het eigenlijk. Maar het geeft niet als je het niet kan. Er zijn altijd nog andere manieren als het niet gebeurt.

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als je zoekt op 'gratis forum' bij Google kan je zo een forum maken hoor :) best eenvoudig volgens mij.

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Waus, Bedankt voor je hulp, maar ik ben een digibeet :( Af en toe erg nadelig, dat wel. Alles wat niet vanzelf eenvoudig gaat, haat ik. Het moet simpel zijn, op kleuter niveau zeg maar :lol:

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
xD gesnapt. Kan Psyche of FlowerBombGirl dat dan niet doen? Of wie er verder ook meedoet.

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Evelientjeh e.a. Mag ik ook meedoen? Ik zou graag meedoen, maar heb wel een aantal vragen, te weten; Is er een bepaalde voorkennis die je moet hebben of een soort van "startniveau" ? Kan ik de schrijfgroep combineren met een workshop "gedichten en liederen schrijven"? Is er nog plaats en zo ja uit hoeveel personen bestaat de schrijfgroep minimaal en hoeveel maximaal? Kan je zomaar inspringen of moet iedereen gelijk beginnen met de schrijfgroep? Ik ben bijna 29, is dat heel erg? Als je de vragen te persoonlijk vind mag je me ook pb'en.

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Four Seasons, Aangezien Evelientjuh niets meer van zich laat horen, neem ik even de leiding van haar over. Ja hoor, van mij mag je best mee doen. Ik denk van de anderen ook wel. Er is geen startniveau vereist. Je kunt tenslotte altijd van elkaar leren. Hoe bedoel je dat met de schrijfgroep comibeneren met de workshop? Het staat naar mijn idee niet zo veel in de weg. Ik heb inmiddels al wel ideeen wat betreft regels e.d. Gewoon eenmaandelijkse opdrachten enzo. Dat idee heb ik dan. Wie er allemaal in de schrijfgroep nog mee willen doen weet ik uit mn hoofd niet allemaal. Uit mijn hoofd gezegd: Eliesje, FBG, Psyche, Cervantes, Mho, Celeste, Kimmy, Siobhan, Droomz, Tanja, Feronia en ik uiteraard :D. Dit is het maximale aantal. Het kan zijn dat er een aantal afvallen. Als we de schrijfgroep op een forum doen, dan moet dat geen probleem zijn dat je later inspringt. En leeftijd speelt geen enkele rol. We hebben allemaal dezelfde motivatie om aan de schrijfgroep deel te nemen, en dat is voor mij voldoende. Ik hoop dat ik je vragen nu voldoende heb beantwoord. Als je nog meer vragen hebt, laat je het maar weten. ;)

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
€line, Ik heb nog een paar vragen, te weten: In wat voor genre(s) wordt er geschreven? Wat gebeurt er als je het met een bepaalde opdracht niet helemaal eens ben? Verder lijkt een eenmaandelijkse opdracht mij wel te doen (in combinatie met de workshop)

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben ook een enorme digibeet! Zo gauw dat ik het vermoeden heb dat er iets mis gaat (wat vaak niet zo is), roep ik al keihard om hulp! Van mij mag je ook meedoen FS. Ik schrijf zelf korte verhalen (vaak bij een schilderij) en een chicklit. Maandelijkse opdrachten lijkt me een goed idee.

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Van mij mag je ook meedoen FS. .
Thanx! Misschien bestaat er een handleiding over het maken van een webpage (zo noem je dat toch, als je je eigen forum wil creeeren?) , of iets in de richting en moet je die "gewoon" even lenen bij de bieb. Iemand nog tips?

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je mag allemaal een opdracht sturen waarvan je graag wil dat het een keer uitgevoerd word, maar dat leg ik nader nog een keer uit. Ik heb intussen een poging gewaagd en een forum gemaakt: http://digipark.forum2go.nl/ Als jullie een poging willen wagen met een account aanmaken, dan kan ik kijken of ik het snap of niet ;)

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Van mij mag iedereen mee doen wie er maar wilt, het maakt voor mij ook niet uit in wat voor genre je geintereseert bent als het maar leuk is om te lezen en om over te discusseren. @ ik denkt dat ik nu eindelijk mijn verhaal of eerder gezegd het plot heb bedacht. Nu wordt het zwoegen... Volgens mij word het wel wat... zal ik een stukje in proeflezen zetten, zodat jullie je mening erover kunnen geven.